GOLF
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA
GOLF 02/2010, Page 41
GOLF 02/2010, Page 42
40
|
GOLF
TEST
|
Fervejová dřeva
ANEB JAK TO FUNGUJE
Udeřit správně míč fervejovým dřevem je v po-
slední době čím dál tím snazší. Změny přines-
lo používání extrémně tvrdých, přitom ale ve-
lice lehkých materiálů na úderovou plochu,
což umožňuje zvětšit její plochu, ale i rozložit
její váhu více k obvodu. Zvětší se tak nejen
ideální místo pro udeření míče – takzvaný
sweetspot, ale především takto zhotovené
a vybavené dřevo odpustí mnohem více chyb.
Větší váha dna – spodní části dřeva – činí tuto
hůl mnohem přátelštější (ovladatelnější), než
bývala dříve, a hlavně snižuje těžiště hole,
čímž usnadňuje zvednutí míče do vzduchu.
Nový trend snižování profilu se již stal pravi-
dlem a dalším prvkem zvyšujícím pravděpo-
dobnost vysokého letu udeřeného míče.
HLAVA HOLE (MATERIÁL)
Ocel a titan jsou nejčastěji používanými ma-
teriály při výrobě hlavy fervejového dřeva.
Extrémní titanové možnosti v poměru mezi
pevností a váhou umožňují konstruktérům
navrhovat neustále větší, a přitom lehčí hla-
vy, což v konečném důsledku umožňuje
umístit je na delší šafty. Přesto mnoho desig-
nérů stále dává přednost oceli. Jejich hlavy
jsou sice menší, ale nabízejí větší ovladatel-
nost a lepší kontrolu jejich dráhy.
ÚDEROVÁ PLOCHA (MATERIÁL)
Líc hole bývá nejčastěji z titanu nebo extrémně
tvrdé maraginové oceli. Jejich tvrdost a pev-
nost umožňují přenést většinu váhy lícní vložky
ze středu k obvodu úderové plochy, čímž se si-
ce zkrátí vzdálenost dráhy správně udeřeného
míče, ale na oplátku hráč získává mnohem roz-
lehlejší sweetspot a hůl odpouštějící více chyb.
VELIKOST A LOFT
Nelze jednoznačně říci, který z modelů je lep-
ší. Skutečně záleží jen na osobním pocitu kaž-
dého hráče, zda se rozhodne pro menší ocelo-
vou verzi, nebo dá přednost větším hlavám
z titanu. Za hranici mezi drajvry a fervejovými
dřevy je považován loft (úhel sklonu úderové
plochy) 12°–13°. A především si pamatujte, že
když si vybíráte dřeva, je důležitější spíše než
čísla na spodní stěně rozlišovat jejich loft.
TAJEMSTVÍ DŘEV
Již více než rok stará variace
měla přinést pořádek do
chaotického systému překrý-
vajících se variant mezi dlou-
hými železy a dřevy s vyso-
kým číslem, čímž by měl
FYbrid vnést novou kvalitu
do vaší hry – zejména zlep-
šenou kontrolu dlouhé hry.
www.wilsonstaff.com
KATEGORIE: 15°, 18°a 20°
VZHLED
Z TÝČKA
Z FERVEJE
Z RAFU
VZDÁLENOST
PŘESNOST
WILSON
FYBRID
CENA: 3 000
23
celkem
Čtyři separované kvadranty
pomáhají dostat míč s ma-
ximální jistotou do vzduchu
z jakékoliv pozice a účinně
napomáhají i při delších
a přesnější úderech z týčka.
Kvadratická geometrie ne-
sedne každému, přímější
a delší let, optimální kombi-
naci spinu a dráhy letu mu
ale nemůže upřít nikdo.
www.nikegolfeurope.com
KATEGORIE: 13°, 15°, 17° a 19°
VZHLED
Z TÝČKA
Z FERVEJE
Z RAFU
VZDÁLENOST
PŘESNOST
NIKE
DYMO
CENA: 5 000
m
26,5
celkem
Řada R9 je charakteristic
možností přizpůsobit své na-
stavení momentální potřebě
hráče – u dřev a hybridů
„jen“ nastavením údero
plochy. Technologie FCT
(Flight Control Technology)
umožňuje hráči měnit úhel,
loft nebo lie, a to nastavením
úhlu odrazové plochy do jed-
né z osmi pozic (od 2° zavře-
ných až po 2° otevřené).
www.taylormadegolf.eu
KATEGORIE: 13°, 15°, 17° a 19°
VZHLED
Z TÝČKA
Z FERVEJE
Z RAFU
VZDÁLENOST
PŘESNOST
TAYLORMADE
R9
CENA: 6 000
24
celkem
Optimalizované vyvážení ve
špičce a patě zvyšuje mo-
ment setrvačnosti, který
společně s vysokou trajek-
torií odpáleného míče po-
sunuje hranice dosahova-
ných vzdáleností zase ještě
o kus dál. Nepříliš vysoká
úderová plocha a nízko po-
sazené těžiště usnadňují
ovladatelnost.
www.srixon.co.uk
KATEGORIE: 15° a 1
VZHLED
Z TÝČKA
Z FERVEJE
Z RAFU
VZDÁLENOST
PŘESNOST
SRIXON
Z-TX
CENA: 6 000
24
celkem
Také u generačně nejmladší-
ho G modelu je dokonalé
zpracování vycházející z nej-
novějších technologických
novinek a informací umoc-
něno sestavováním každé
hole na míru zákazníka. Vy-
lepšené schopnosti hole, ze-
jména při kontaktu s míčem
(pronikavější let či sníženou
rotaci), si tak mohou vychut-
návat hráči všech kategorií.
www.pingeurope.com
KATEGORIE: 15°, 17°, 19° a 21°
VZHLED
Z TÝČKA
Z FERVEJE
Z RAFU
VZDÁLENOST
PŘESNOST
PING
G15
CENA: 5 100
25
celkem
Tradice plná inovací – i tak
by šlo popsat nový Laun-
cher s vylepšenými vlast-
nostmi – zejména nízkým
spinem a střední trajektorií
odpáleného míče či dosta-
tečně velkým MOI pro větší
přesnost.
www.clevelandgolf.com
KATEGORIE: 13°, 15°, 17°, 19° a 22°
VZHLED
Z TÝČKA
Z FERVEJE
Z RAFU
VZDÁLENOST
PŘESNOST
CLEVELAND
LAUNCHER
CENA: 4 700
25
celkem
VÍTĚZ
TESTU
GOLF 02/2010, Page 43

Obsah

GOLF 02/2010, Page 1
GOLF 02/2010, Page 2
GOLF 02/2010, Page 3
GOLF 02/2010, Page 4
GOLF 02/2010, Page 5
GOLF 02/2010, Page 6
GOLF 02/2010, Page 7
GOLF 02/2010, Page 8
GOLF 02/2010, Page 9
GOLF 02/2010, Page 10
GOLF 02/2010, Page 11
GOLF 02/2010, Page 12
GOLF 02/2010, Page 13
GOLF 02/2010, Page 14
GOLF 02/2010, Page 15
GOLF 02/2010, Page 16
GOLF 02/2010, Page 17
GOLF 02/2010, Page 18
GOLF 02/2010, Page 19
GOLF 02/2010, Page 20
GOLF 02/2010, Page 21
GOLF 02/2010, Page 22
GOLF 02/2010, Page 23
GOLF 02/2010, Page 24
GOLF 02/2010, Page 25
GOLF 02/2010, Page 26
GOLF 02/2010, Page 27
GOLF 02/2010, Page 28
GOLF 02/2010, Page 29
GOLF 02/2010, Page 30
GOLF 02/2010, Page 31
GOLF 02/2010, Page 32
GOLF 02/2010, Page 33
GOLF 02/2010, Page 34
GOLF 02/2010, Page 35
GOLF 02/2010, Page 36
GOLF 02/2010, Page 37
GOLF 02/2010, Page 38
GOLF 02/2010, Page 39
GOLF 02/2010, Page 40
GOLF 02/2010, Page 41
GOLF 02/2010, Page 42
GOLF 02/2010, Page 43
GOLF 02/2010, Page 44
GOLF 02/2010, Page 45
GOLF 02/2010, Page 46
GOLF 02/2010, Page 47
GOLF 02/2010, Page 48
GOLF 02/2010, Page 49
GOLF 02/2010, Page 50
GOLF 02/2010, Page 51
GOLF 02/2010, Page 52
GOLF 02/2010, Page 53
GOLF 02/2010, Page 54
GOLF 02/2010, Page 55
GOLF 02/2010, Page 56
GOLF 02/2010, Page 57
GOLF 02/2010, Page 58
GOLF 02/2010, Page 59
GOLF 02/2010, Page 60
GOLF 02/2010, Page 61
GOLF 02/2010, Page 62
GOLF 02/2010, Page 63
GOLF 02/2010, Page 64
GOLF 02/2010, Page 65
GOLF 02/2010, Page 66
GOLF 02/2010, Page 67
GOLF 02/2010, Page 68
GOLF 02/2010, Page 69
GOLF 02/2010, Page 70
GOLF 02/2010, Page 71
GOLF 02/2010, Page 72
GOLF 02/2010, Page 73
GOLF 02/2010, Page 74
GOLF 02/2010, Page 75
GOLF 02/2010, Page 76
GOLF 02/2010, Page 77
GOLF 02/2010, Page 78
GOLF 02/2010, Page 79
GOLF 02/2010, Page 80
GOLF 02/2010, Page 81
GOLF 02/2010, Page 82
GOLF 02/2010, Page 83
GOLF 02/2010, Page 84
GOLF 02/2010, Page 85
GOLF 02/2010, Page 86
GOLF 02/2010, Page 87
GOLF 02/2010, Page 88
GOLF 02/2010, Page 89
GOLF 02/2010, Page 90
GOLF 02/2010, Page 91
GOLF 02/2010, Page 92
GOLF 02/2010, Page 1

Page 1

GOLF 02/2010, Page 2

Page 2

GOLF 02/2010, Page 3

Page 3

GOLF 02/2010, Page 4

Page 4

GOLF 02/2010, Page 5

Page 5

GOLF 02/2010, Page 6

Page 6

GOLF 02/2010, Page 7

Page 7

GOLF 02/2010, Page 8

Page 8

GOLF 02/2010, Page 9

Page 9

GOLF 02/2010, Page 10

Page 10

GOLF 02/2010, Page 11

Page 11

GOLF 02/2010, Page 12

Page 12

GOLF 02/2010, Page 13

Page 13

GOLF 02/2010, Page 14

Page 14

GOLF 02/2010, Page 15

Page 15

GOLF 02/2010, Page 16

Page 16

GOLF 02/2010, Page 17

Page 17

GOLF 02/2010, Page 18

Page 18

GOLF 02/2010, Page 19

Page 19

GOLF 02/2010, Page 20

Page 20

GOLF 02/2010, Page 21

Page 21

GOLF 02/2010, Page 22

Page 22

GOLF 02/2010, Page 23

Page 23

GOLF 02/2010, Page 24

Page 24

GOLF 02/2010, Page 25

Page 25

GOLF 02/2010, Page 26

Page 26

GOLF 02/2010, Page 27

Page 27

GOLF 02/2010, Page 28

Page 28

GOLF 02/2010, Page 29

Page 29

GOLF 02/2010, Page 30

Page 30

GOLF 02/2010, Page 31

Page 31

GOLF 02/2010, Page 32

Page 32

GOLF 02/2010, Page 33

Page 33

GOLF 02/2010, Page 34

Page 34

GOLF 02/2010, Page 35

Page 35

GOLF 02/2010, Page 36

Page 36

GOLF 02/2010, Page 37

Page 37

GOLF 02/2010, Page 38

Page 38

GOLF 02/2010, Page 39

Page 39

GOLF 02/2010, Page 40

Page 40

GOLF 02/2010, Page 41

Page 41

GOLF 02/2010, Page 42

Page 42

GOLF 02/2010, Page 43

Page 43

GOLF 02/2010, Page 44

Page 44

GOLF 02/2010, Page 45

Page 45

GOLF 02/2010, Page 46

Page 46

GOLF 02/2010, Page 47

Page 47

GOLF 02/2010, Page 48

Page 48

GOLF 02/2010, Page 49

Page 49

GOLF 02/2010, Page 50

Page 50

GOLF 02/2010, Page 51

Page 51

GOLF 02/2010, Page 52

Page 52

GOLF 02/2010, Page 53

Page 53

GOLF 02/2010, Page 54

Page 54

GOLF 02/2010, Page 55

Page 55

GOLF 02/2010, Page 56

Page 56

GOLF 02/2010, Page 57

Page 57

GOLF 02/2010, Page 58

Page 58

GOLF 02/2010, Page 59

Page 59

GOLF 02/2010, Page 60

Page 60

GOLF 02/2010, Page 61

Page 61

GOLF 02/2010, Page 62

Page 62

GOLF 02/2010, Page 63

Page 63

GOLF 02/2010, Page 64

Page 64

GOLF 02/2010, Page 65

Page 65

GOLF 02/2010, Page 66

Page 66

GOLF 02/2010, Page 67

Page 67

GOLF 02/2010, Page 68

Page 68

GOLF 02/2010, Page 69

Page 69

GOLF 02/2010, Page 70

Page 70

GOLF 02/2010, Page 71

Page 71

GOLF 02/2010, Page 72

Page 72

GOLF 02/2010, Page 73

Page 73

GOLF 02/2010, Page 74

Page 74

GOLF 02/2010, Page 75

Page 75

GOLF 02/2010, Page 76

Page 76

GOLF 02/2010, Page 77

Page 77

GOLF 02/2010, Page 78

Page 78

GOLF 02/2010, Page 79

Page 79

GOLF 02/2010, Page 80

Page 80

GOLF 02/2010, Page 81

Page 81

GOLF 02/2010, Page 82

Page 82

GOLF 02/2010, Page 83

Page 83

GOLF 02/2010, Page 84

Page 84

GOLF 02/2010, Page 85

Page 85

GOLF 02/2010, Page 86

Page 86

GOLF 02/2010, Page 87

Page 87

GOLF 02/2010, Page 88

Page 88

GOLF 02/2010, Page 89

Page 89

GOLF 02/2010, Page 90

Page 90

GOLF 02/2010, Page 91

Page 91

GOLF 02/2010, Page 92

Page 92

42

Rendering Page 43 (131953): (0/1) (112 ms)

Rendering Page 42 (131945): (0/1) (122 ms)

Rendering Page 41 (131941): (0/1) (121 ms)

No sync content to local

Sending statistics … done (1814 ms)

Rendering Page 45 (131960): (0/1) (1795 ms)

Rendering Page 44 (131957): (0/1) (1797 ms)

Rendering Page 43 (131953): (1/1) (0 ms)

Rendering Page 42 (131945): (1/1) (0 ms)

Rendering Page 41 (131941): (1/1) (0 ms)

Rendering Page 40 (131932): (0/1) (1821 ms)

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: pdfPage

--==[ RUN ]==--

GOLF: theme set to 5680

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 i3577/vth150349-1.jpg

 i3577/vth150358-1.jpg

 i3577/vth150362-1.jpg

 i3577/vth150370-1.jpg

 i3577/bg131945.svg

 i3577/bg131953.svg

 i3577/vth150374-1.jpg

 i3577/vth150377-1.jpg (3x)

 i3577/vth150193-1.jpg (2x)

 i3577/vth150195-1.jpg (2x)

 i3577/vth150197-1.jpg (2x)

 i3577/vth150198-1.jpg (2x)

 i3577/vth150200-1.jpg (2x)

 i3577/vth150202-1.jpg (2x)

 i3577/vth150204-1.jpg[p1]

 i3577/vth150206-1.jpg[p1]

 i3577/vth150208-1.jpg[p1]

 i3577/vth150211-1.jpg[p1]

 i3577/vth150214-1.jpg[p1]

 i3577/vth150217-1.jpg[p1]

 i3577/vth150220-1.jpg[p1]

 i3577/vth150223-1.jpg[p1]

 i3577/vth150226-1.jpg[p1]

 i3577/vth150229-1.jpg[p1]

 i3577/vth150234-1.jpg[p1]

 i3577/vth150240-1.jpg[p1]

 i3577/vth150245-1.jpg[p1]

 i3577/vth150255-1.jpg[p1]

 i3577/vth150258-1.jpg[p1]

 i3577/vth150261-1.jpg[p1]

 i3577/vth150265-1.jpg[p1]

 i3577/vth150268-1.jpg[p1]

 i3577/vth150271-1.jpg[p1]

 i3577/vth150280-1.jpg[p1]

 i3577/vth150287-1.jpg[p1]

 i3577/vth150290-1.jpg[p1]

 i3577/vth150293-1.jpg[p1]

 i3577/vth150297-1.jpg[p1]

 i3577/vth150300-1.jpg[p1]

 i3577/vth150304-1.jpg[p1]

 i3577/vth150309-1.jpg[p1]

 i3577/vth150312-1.jpg[p1]

 i3577/vth150316-1.jpg[p1]

 i3577/vth150319-1.jpg[p1]

 i3577/vth150325-1.jpg[p1]

 i3577/vth150331-1.jpg[p1]

 i3577/vth150346-1.jpg[p1]

 i3577/vth150380-1.jpg[p1]

 i3577/vth150384-1.jpg[p1]

 i3577/vth150387-1.jpg[p1]

 i3577/vth150391-1.jpg[p1]

 i3577/vth150400-1.jpg[p1]

 i3577/vth150404-1.jpg[p1]

 i3577/vth150407-1.jpg[p1]

 i3577/vth150413-1.jpg[p1]

 i3577/vth150419-1.jpg[p1]

 i3577/vth150424-1.jpg[p1]

 i3577/vth150427-1.jpg[p1]

 i3577/vth150434-1.jpg[p1]

 i3577/vth150437-1.jpg[p1]

 i3577/vth150447-1.jpg[p1]

 i3577/vth150453-1.jpg[p1]

 i3577/vth150459-1.jpg[p1]

 i3577/vth150466-1.jpg[p1]

 i3577/vth150474-1.jpg[p1]

 i3577/vth150478-1.jpg[p1]

 i3577/vth150484-1.jpg[p1]

 i3577/vth150489-1.jpg[p1]

 i3577/vth150495-1.jpg[p1]

 i3577/vth150498-1.jpg[p1]

 i3577/vth150501-1.jpg[p1]

 i3577/vth150507-1.jpg[p1]

 i3577/vth150517-1.jpg[p1]

 i3577/vth150522-1.jpg[p1]

 i3577/vth150525-1.jpg[p1]

 i3577/vth150531-1.jpg[p1]

 i3577/vth150538-1.jpg[p1]

 i3577/vth150545-1.jpg[p1]

 i3577/vth150550-1.jpg[p1]

 i3577/vth150557-1.jpg[p1]

 i3577/vth150565-1.jpg[p1]

 i3577/vth150569-1.jpg[p1]

 i3577/vth150573-1.jpg[p1]

 i3577/vth150579-1.jpg[p1]

 i3577/vth150585-1.jpg[p1]

 i3577/vth150589-1.jpg[p1]

 i3577/vth150593-1.jpg[p1]

 i3577/vth150596-1.jpg[p1]

 i3577/vth150601-1.jpg[p1]

 i3577/vth150605-1.jpg[p1]

 i3577/vth150609-1.jpg[p1]

 i3577/vth150612-1.jpg[p1]

 i3577/vth150624-1.jpg[p1]

 i3577/vth150629-1.jpg[p1]