GOLF
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA
GOLF 04/2013, Page 51
GOLF 04/2013, Page 52
VÝBAVA
|
Představujeme
50
|
GOLF
DRAJVR
Vylepšená aerodynamika, přesazené tě-
žiště a nový šaft. Bratrstvo stojící v pozadí
prodloužených odpalů. Má to ale háček,
tento klan bojuje výhradně ve jménu
drajvru RBZ 2.
Centrum gravitace u posledních draj-
vrů značky TayloMade RBZ 2 najdeme
níž a malinko vpředu, hlavu hole vzduch
díky aerodynamickému tvaru lépe ob-
téká a líc o obsahu 4 100 čtverečních
milimetrů dovoluje i výborným hráčům
přidat až 9 yardů z odpaliště oproti
předchůdci.
Příznačná grafi ka na horní části hlavy
usnadňuje vyrovnání hole, „vytúnit“ let
míče dle svých potřeb umožňuje me-
chanismus (Loft Sleeve Technology),
s jehož pomocí měníte loft a úhel úde-
rové plochy, aby korespondoval s vaším
švihem.
„Není
snadné
ijít s draj-
vrem, který by
překonal úspěch loň-
ských RBZ, ale díky lepší
aerodynamice a větší
hlavě sem to přesto
podařilo, pochvaluje si le-
tošní novinku Beach.
Drajvr je k zakoupení od
začátku února (stejně jako
profesionální model) za
cenu 8 190 Kč a je osazen
50gramovým šaftem Fuji-
kura RocketFuel i lehkým
gripem, takže celková
hmotnost hlavy klesla
pod 300 g, což spolu
s jejím vyvážením vedlo
k nárůstu rychlosti švihu. Odlehčení
šaftu v kombinaci s rozložením hmot-
nosti drajvru přispívá k mírnému draw.
TECHNICKÉ DETAILY
Nastavitelný loft
Loft Sleeve Technology (íve známá pod
označením Flight Control Technology)
slouží k nastavení loftu, lie a úhlu líce.
Změnou loftu v rozsahu 1,5° lze kom-
binací jednotlivých parametrů získat až
12 variant nastavení.
Nové usazení těžiště
Centrum gravitace se posunulo níž a více
dopředu, takže umožňuje vyšší rychlost
míče i vyšší vzletový úhel, což se promí
v délce drajvu.
Konstrukce líce
Větší a hlubší úderová plocha
(4 100 mm
2
) povzbuzuje sebevědomí, jež
je dobrým předpokladem pro úspěšný
odpal.
Prvky usnadňující
zamíření
S bílou korunou přišel vý-
robce před dvěma lety,
kdy s úschem uvedl na
trh drajvr R11. V kombi-
naci s černou lící usnadňuje
vyrovnání hole při založení.
Ny postoupili opět o krok
vpřed. Podle Steva Hitzemana,
profesora optometrie na univerzitě
v Indianě, lineár grafi ka na koruně
nabízí hráčům výborné vodítko při
vyrovnání hole.
Technologie obráceného kužele
Vychytávka, kterou TaylorMade používá
již od roku 2002, kdy se objevila u mo-
delů R500. Tvar obráceného kužele pod-
poruje rychlost hlavy hole, míč tudíž
získá vší rychlost i v případě méně
přesného zásahu.
Proměnlivá tloušťka koruny
Tloušťka koruny se pohybuje v rozsahu
0,4–0,6 mm. Oproti předchozím mo-
delům s konstantní tloušťkou 0,6 mm
tak ušetřili 3 g, které za účelem vylep-
šení herních vlastností našly uplatnění
jinde.
Stránky výrobce: www.taylormadegolf.eu
SPECIFIKACE ŠAFTŮ
Standardní verze
Šaft Flexe Torze Rozměr špičky (palce) Rozměr konce (palce) Hmotnost (g)
Fuji RocketFuel 50 X 0,352 0,620 53
Fuji RocketFuel 50 S 0,352 0,620 51
Fuji RocketFuel 50 R 0,352 0,620 50
Fuji RocketFuel 50 M 0,352 0,620 49
Tour verze
Šaft Flexe
Matrix 6Q3 X, S, R
Matrix 7Q3 X, S, R
Standardní verze drajvrů jsou opaeny gripy RBZ Lite Grip 0,620 (43 g) | RBZ Lite Grip 0,600 (47 g), Tour verze se dodávají s gripem RBZ Lite Grip
0,600 (55 g).
KONFIGURACE DRAJVRŮ
Hůl/Loft Držení Lie Objem (cm
3
)
Délka
(palce)
Švihová
hmotnost
Standardní verze
9,5° P, L 61° 460 46 D6
10,5° P, L 61° 460 46 D6
HL 13° P, L 61° 460 46 D6
Tour verze
P, L 61° 460 45,5 D4
10,5° P, L 61° 460 45,5 D4
LOFT A DÉLKA RAN
VĚTŠÍ PODPORA DRAW
MENŠÍ PODPORA FADE
60 YARDŮ V ZÁVISLOSTI
NA HODNOTĚ LOFTU
NASTAVITELNÝ LOFT
MODELU
VYŠŠÍ
VYŠŠÍ NIŽŠÍ
NIŽŠÍ
NÍŽE A VPŘEDU
SITUOVANÉ TĚŽIŠTĚ
VĚTŠÍ, PLNĚ
AERODYNAMICKÁ LÍC
12 MOŽNÝCH
KONFIGURACÍ
NASTAVENÍ
ŠAFT FUJI
ROCKETFUEL 50
KORUNA S PROMĚNLIVOU
TLOUŠŤKOU
STANDARD
5
0
|
G
O
LF
švi
h
em
.
Nen
í
s
nadné
p
řijít s
d
raj-
vrem, kter
ý
by
p
ře
k
ona
l
ús
p
ěch
l
oň-
ských RBZ, ale díky lepš
í
a
ero
d
ynamice a větší
hl
avě se nám to
esto
p
o
d
ařilo,“ pochvalu
j
e si l
e-
t
o
šn
í no
vi
nk
u Beac
h.
D
ra
j
vr
j
e k zakoupení od
z
ačátku února
(
stejně jako
p
rofesionální model) z
a
c
enu 8 190 Kč a
j
e osazen
50gramovým šaftem Fu
ji
-
k
ura RocketFuel i lehkým
gr
ip
em, ta
k
že ce
lk
ov
á
h
motnost h
l
av
y
kl
es
l
a
p
od 300
g
, což spolu
s
j
e
j
ím vyvážením vedlo
(
4 100 m
m
2
)
povzbuzu
j
j
e dobrým předpokl
odpal.
Prvk
y
u
zamí
ře
S bílou
robce
p
robc
e
e
p
kdy s úsp
t
rh
d
r
aj
vr
naci s čern
naci s čer
vyrovnání h
o
Nyní postoupi
Nyní posto
u
up
i
vpřed. Podle Ste
vp
ře
e
d.
P
P
o
profesora optome
v Indianě, lineární
g
nabízí hráčům
bor
n
vyrovnání ho
l
e
.
T
echnologie obráce
n
V
ychytávka, kterou Ta
y
j
iž o
d
roku 2002, k
d
y s
e
d
elů R500. Tvar o
b
rác
e
p
oru
j
e rychlost hlavy h
S
PECIFIKACE ŠAFTŮ
Stan
d
ar
d
ní verz
e
Š
a
ft
F
lex
e
Fuji Roc
k
etFue
l
50
X
Fu
j
i RocketFuel
50
S
Fuji RocketFuel
50
R
Fuj
i Roc
k
etFue
l
50
M
Tour verze
Šaf
t
Fle
xe
Matrix 6
Q3
X, S,
R
Matrix 7
Q3
X
,
S,
R
Standardní verze drajvrů jsou opatřen
y
0
,600 (55 g)
.
Drajvr
GOLF 04/2013, Page 53

Obsah

GOLF 04/2013, Page 1
GOLF 04/2013, Page 2
GOLF 04/2013, Page 3
GOLF 04/2013, Page 4
GOLF 04/2013, Page 5
GOLF 04/2013, Page 6
GOLF 04/2013, Page 7
GOLF 04/2013, Page 8
GOLF 04/2013, Page 9
GOLF 04/2013, Page 10
GOLF 04/2013, Page 11
GOLF 04/2013, Page 12
GOLF 04/2013, Page 13
GOLF 04/2013, Page 14
GOLF 04/2013, Page 15
GOLF 04/2013, Page 16
GOLF 04/2013, Page 17
GOLF 04/2013, Page 18
GOLF 04/2013, Page 19
GOLF 04/2013, Page 20
GOLF 04/2013, Page 21
GOLF 04/2013, Page 22
GOLF 04/2013, Page 23
GOLF 04/2013, Page 24
GOLF 04/2013, Page 25
GOLF 04/2013, Page 26
GOLF 04/2013, Page 27
GOLF 04/2013, Page 28
GOLF 04/2013, Page 29
GOLF 04/2013, Page 30
GOLF 04/2013, Page 31
GOLF 04/2013, Page 32
GOLF 04/2013, Page 33
GOLF 04/2013, Page 34
GOLF 04/2013, Page 35
GOLF 04/2013, Page 36
GOLF 04/2013, Page 37
GOLF 04/2013, Page 38
GOLF 04/2013, Page 39
GOLF 04/2013, Page 40
GOLF 04/2013, Page 41
GOLF 04/2013, Page 42
GOLF 04/2013, Page 43
GOLF 04/2013, Page 44
GOLF 04/2013, Page 45
GOLF 04/2013, Page 46
GOLF 04/2013, Page 47
GOLF 04/2013, Page 48
GOLF 04/2013, Page 49
GOLF 04/2013, Page 50
GOLF 04/2013, Page 51
GOLF 04/2013, Page 52
GOLF 04/2013, Page 53
GOLF 04/2013, Page 54
GOLF 04/2013, Page 55
GOLF 04/2013, Page 56
GOLF 04/2013, Page 57
GOLF 04/2013, Page 58
GOLF 04/2013, Page 59
GOLF 04/2013, Page 60
GOLF 04/2013, Page 61
GOLF 04/2013, Page 62
GOLF 04/2013, Page 63
GOLF 04/2013, Page 64
GOLF 04/2013, Page 65
GOLF 04/2013, Page 66
GOLF 04/2013, Page 67
GOLF 04/2013, Page 68
GOLF 04/2013, Page 69
GOLF 04/2013, Page 70
GOLF 04/2013, Page 71
GOLF 04/2013, Page 72
GOLF 04/2013, Page 73
GOLF 04/2013, Page 74
GOLF 04/2013, Page 75
GOLF 04/2013, Page 76
GOLF 04/2013, Page 77
GOLF 04/2013, Page 78
GOLF 04/2013, Page 79
GOLF 04/2013, Page 80
GOLF 04/2013, Page 81
GOLF 04/2013, Page 82
GOLF 04/2013, Page 83
GOLF 04/2013, Page 84
GOLF 04/2013, Page 85
GOLF 04/2013, Page 86
GOLF 04/2013, Page 87
GOLF 04/2013, Page 88
GOLF 04/2013, Page 89
GOLF 04/2013, Page 90
GOLF 04/2013, Page 91
GOLF 04/2013, Page 92
GOLF 04/2013, Page 93
GOLF 04/2013, Page 94
GOLF 04/2013, Page 95
GOLF 04/2013, Page 96
GOLF 04/2013, Page 97
GOLF 04/2013, Page 98
GOLF 04/2013, Page 1

Page 1

GOLF 04/2013, Page 2

Page 2

GOLF 04/2013, Page 3

Page 3

GOLF 04/2013, Page 4

Page 4

GOLF 04/2013, Page 5

Page 5

GOLF 04/2013, Page 6

Page 6

GOLF 04/2013, Page 7

Page 7

GOLF 04/2013, Page 8

Page 8

GOLF 04/2013, Page 9

Page 9

GOLF 04/2013, Page 10

Page 10

GOLF 04/2013, Page 11

Page 11

GOLF 04/2013, Page 12

Page 12

GOLF 04/2013, Page 13

Page 13

GOLF 04/2013, Page 14

Page 14

GOLF 04/2013, Page 15

Page 15

GOLF 04/2013, Page 16

Page 16

GOLF 04/2013, Page 17

Page 17

GOLF 04/2013, Page 18

Page 18

GOLF 04/2013, Page 19

Page 19

GOLF 04/2013, Page 20

Page 20

GOLF 04/2013, Page 21

Page 21

GOLF 04/2013, Page 22

Page 22

GOLF 04/2013, Page 23

Page 23

GOLF 04/2013, Page 24

Page 24

GOLF 04/2013, Page 25

Page 25

GOLF 04/2013, Page 26

Page 26

GOLF 04/2013, Page 27

Page 27

GOLF 04/2013, Page 28

Page 28

GOLF 04/2013, Page 29

Page 29

GOLF 04/2013, Page 30

Page 30

GOLF 04/2013, Page 31

Page 31

GOLF 04/2013, Page 32

Page 32

GOLF 04/2013, Page 33

Page 33

GOLF 04/2013, Page 34

Page 34

GOLF 04/2013, Page 35

Page 35

GOLF 04/2013, Page 36

Page 36

GOLF 04/2013, Page 37

Page 37

GOLF 04/2013, Page 38

Page 38

GOLF 04/2013, Page 39

Page 39

GOLF 04/2013, Page 40

Page 40

GOLF 04/2013, Page 41

Page 41

GOLF 04/2013, Page 42

Page 42

GOLF 04/2013, Page 43

Page 43

GOLF 04/2013, Page 44

Page 44

GOLF 04/2013, Page 45

Page 45

GOLF 04/2013, Page 46

Page 46

GOLF 04/2013, Page 47

Page 47

GOLF 04/2013, Page 48

Page 48

GOLF 04/2013, Page 49

Page 49

GOLF 04/2013, Page 50

Page 50

GOLF 04/2013, Page 51

Page 51

GOLF 04/2013, Page 52

Page 52

GOLF 04/2013, Page 53

Page 53

GOLF 04/2013, Page 54

Page 54

GOLF 04/2013, Page 55

Page 55

GOLF 04/2013, Page 56

Page 56

GOLF 04/2013, Page 57

Page 57

GOLF 04/2013, Page 58

Page 58

GOLF 04/2013, Page 59

Page 59

GOLF 04/2013, Page 60

Page 60

GOLF 04/2013, Page 61

Page 61

GOLF 04/2013, Page 62

Page 62

GOLF 04/2013, Page 63

Page 63

GOLF 04/2013, Page 64

Page 64

GOLF 04/2013, Page 65

Page 65

GOLF 04/2013, Page 66

Page 66

GOLF 04/2013, Page 67

Page 67

GOLF 04/2013, Page 68

Page 68

GOLF 04/2013, Page 69

Page 69

GOLF 04/2013, Page 70

Page 70

GOLF 04/2013, Page 71

Page 71

GOLF 04/2013, Page 72

Page 72

GOLF 04/2013, Page 73

Page 73

GOLF 04/2013, Page 74

Page 74

GOLF 04/2013, Page 75

Page 75

GOLF 04/2013, Page 76

Page 76

GOLF 04/2013, Page 77

Page 77

GOLF 04/2013, Page 78

Page 78

GOLF 04/2013, Page 79

Page 79

GOLF 04/2013, Page 80

Page 80

GOLF 04/2013, Page 81

Page 81

GOLF 04/2013, Page 82

Page 82

GOLF 04/2013, Page 83

Page 83

GOLF 04/2013, Page 84

Page 84

GOLF 04/2013, Page 85

Page 85

GOLF 04/2013, Page 86

Page 86

GOLF 04/2013, Page 87

Page 87

GOLF 04/2013, Page 88

Page 88

GOLF 04/2013, Page 89

Page 89

GOLF 04/2013, Page 90

Page 90

GOLF 04/2013, Page 91

Page 91

GOLF 04/2013, Page 92

Page 92

GOLF 04/2013, Page 93

Page 93

GOLF 04/2013, Page 94

Page 94

GOLF 04/2013, Page 95

Page 95

GOLF 04/2013, Page 96

Page 96

GOLF 04/2013, Page 97

Page 97

GOLF 04/2013, Page 98

Page 98

52

Rendering Page 53 (136628): (0/1) (219 ms)

Rendering Page 52 (136621): (0/1) (231 ms)

Rendering Page 51 (136616): (0/1) (230 ms)

No sync content to local

Sending statistics … done (4285 ms)

Rendering Page 55 (136638): (0/1) (4268 ms)

Rendering Page 54 (136633): (0/1) (4269 ms)

Rendering Page 53 (136628): (1/1) (0 ms)

Rendering Page 52 (136621): (1/1) (0 ms)

Rendering Page 51 (136616): (1/1) (0 ms)

Rendering Page 50 (136612): (0/1) (4314 ms)

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: pdfPage

--==[ RUN ]==--

GOLF: theme set to 5680

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 i3623/vth158009-1.jpg

 i3623/vth158013-1.jpg

 i3623/vth158018-1.jpg

 i3623/vth158025-1.jpg

 i3623/bg136621.svg

 i3623/bg136628.svg

 i3623/vth158030-1.jpg

 i3623/vth158035-1.jpg (3x)

 i3623/vth157789-1.jpg (2x)

 i3623/vth157794-1.jpg (2x)

 i3623/vth157799-1.jpg (2x)

 i3623/vth157804-1.jpg (2x)

 i3623/vth157807-1.jpg (2x)

 i3623/vth157810-1.jpg (2x)

 i3623/vth157814-1.jpg[p1]

 i3623/vth157818-1.jpg[p1]

 i3623/vth157821-1.jpg[p1]

 i3623/vth157827-1.jpg[p1]

 i3623/vth157830-1.jpg[p1]

 i3623/vth157832-1.jpg[p1]

 i3623/vth157837-1.jpg[p1]

 i3623/vth157846-1.jpg[p1]

 i3623/vth157850-1.jpg[p1]

 i3623/vth157854-1.jpg[p1]

 i3623/vth157857-1.jpg[p1]

 i3623/vth157867-1.jpg[p1]

 i3623/vth157870-1.jpg[p1]

 i3623/vth157875-1.jpg[p1]

 i3623/vth157878-1.jpg[p1]

 i3623/vth157883-1.jpg[p1]

 i3623/vth157890-1.jpg[p1]

 i3623/vth157896-1.jpg[p1]

 i3623/vth157900-1.jpg[p1]

 i3623/vth157906-1.jpg[p1]

 i3623/vth157909-1.jpg[p1]

 i3623/vth157914-1.jpg[p1]

 i3623/vth157917-1.jpg[p1]

 i3623/vth157920-1.jpg[p1]

 i3623/vth157923-1.jpg[p1]

 i3623/vth157926-1.jpg[p1]

 i3623/vth157929-1.jpg[p1]

 i3623/vth157932-1.jpg[p1]

 i3623/vth157936-1.jpg[p1]

 i3623/vth157939-1.jpg[p1]

 i3623/vth157944-1.jpg[p1]

 i3623/vth157951-1.jpg[p1]

 i3623/vth157955-1.jpg[p1]

 i3623/vth157962-1.jpg[p1]

 i3623/vth157968-1.jpg[p1]

 i3623/vth157972-1.jpg[p1]

 i3623/vth157975-1.jpg[p1]

 i3623/vth157979-1.jpg[p1]

 i3623/vth157981-1.jpg[p1]

 i3623/vth157993-1.jpg[p1]

 i3623/vth157998-1.jpg[p1]

 i3623/vth158002-1.jpg[p1]

 i3623/vth158006-1.jpg[p1]

 i3623/vth158042-1.jpg[p1]

 i3623/vth158045-1.jpg[p1]

 i3623/vth158050-1.jpg[p1]

 i3623/vth158058-1.jpg[p1]

 i3623/vth158064-1.jpg[p1]

 i3623/vth158067-1.jpg[p1]

 i3623/vth158072-1.jpg[p1]

 i3623/vth158078-1.jpg[p1]

 i3623/vth158085-1.jpg[p1]

 i3623/vth158088-1.jpg[p1]

 i3623/vth158095-1.jpg[p1]

 i3623/vth158099-1.jpg[p1]

 i3623/vth158104-1.jpg[p1]

 i3623/vth158107-1.jpg[p1]

 i3623/vth158111-1.jpg[p1]

 i3623/vth158116-1.jpg[p1]

 i3623/vth158123-1.jpg[p1]

 i3623/vth158127-1.jpg[p1]

 i3623/vth158130-1.jpg[p1]

 i3623/vth158135-1.jpg[p1]

 i3623/vth158146-1.jpg[p1]

 i3623/vth158151-1.jpg[p1]

 i3623/vth158154-1.jpg[p1]

 i3623/vth158160-1.jpg[p1]

 i3623/vth158164-1.jpg[p1]

 i3623/vth158168-1.jpg[p1]

 i3623/vth158175-1.jpg[p1]

 i3623/vth158178-1.jpg[p1]

 i3623/vth158192-1.jpg[p1]

 i3623/vth158198-1.jpg[p1]

 i3623/vth158201-1.jpg[p1]

 i3623/vth158205-1.jpg[p1]

 i3623/vth158208-1.jpg[p1]

 i3623/vth158214-1.jpg[p1]

 i3623/vth158217-1.jpg[p1]

 i3623/vth158224-1.jpg[p1]

 i3623/vth158229-1.jpg[p1]

 i3623/vth158232-1.jpg[p1]

 i3623/vth158235-1.jpg[p1]

 i3623/vth158241-1.jpg[p1]

 i3623/vth158245-1.jpg[p1]

 i3623/vth158250-1.jpg[p1]

 i3623/vth158255-1.jpg[p1]