VÝBAVA | Novinky

DALŠÍ „STOPAŘ“

Přední výrobce špičkový GPS zařízení a technologií pro automatické

sledování rány odhalil své další vysoce výkonné hodinky. V obchodech je najdete pod označením Shot Scope V3 a na výběr budete

mít z pěti barevných verzí. Unisexové hodinky skvěle padnou na

jakékoliv zápěstí a za jednu z velkých předností výrobce považuje

nový displej, zlepšující čitelnost dat.

V3 využívá patentovaný záznam výkonnostních parametrů pomocí

velmi přesné GPS technologie. Shot Scope vyrábí nejpřesnější golfová GPS zařízení s přesností do 30 cm. Většina srovnatelných produktů přitom operuje s přesností od tří do pěti metrů.

Hodinky jsou opatřeny technologiemi dovolujícími automaticky detekovat každou ránu i pat. Jedná se aktuálně o jedny

z nejkompletnějších golfových hodinek. Poskytují dynamická data

o vzdálenosti ke středu i přední a zadní části greenu a dále o veškerých překážkách na hřišti. Databáze čítá na 35 tisíc předehraných hřišť.

V3 uživatelům nabízí neomezený přístup k výkonnostním statistikám túrové kvality, a to zmáčknutím jednoho tlačítka. Obdržíte

přes 100 různých analytických dat, nahrávaných prostřednictvím

mobilní aplikace, která zahrnují všechny hole i typy úderů.

Nový vzhled charakteristický úzkým profilem spolu se stylovým páskem podtrhují finální dojem a činí z V3 ideální hodinky pro každý

den, využitelné na hřišti i mimo něj. „Právě nový vzhled bych uvedl

jako nejvýraznější rys této novinky. Tenčí a kompaktnější, na ruce

vypadají skvěle,“ dodává na adresu V3 David Hunter. Mnohem

přesvědčivější z hlediska možného nákupu

však bude jeho poznámka o tom, že

v průměru dovedou hodinky ušetřit

amatérům tři rány.

Pokud vás zařízení zaujalo, připravte

si ekvivalent 210 liber. Výrobce nově

nabízí i levnější alternativu, model G3

v ceně 170 liber.

Stránky výrobce:

www.shotscope.com

NA RYBÁCH S RICKIEM

EGW neboli Excellent Golf Wear. Tak zní název nejnovější kolekce oblečení značky Puma, která naprosto ctí potřeby moderních

hráčů. Můžete v ní na hřiště, na drink po hře, a vždycky si udržíte

styl. EGW nezapře rysy „módy ulice“, odpovídá tomu silueta i použitá látka. Hlavním smyslem je absolutní pohodlí. Důraz se samozřejmě klade i na styl.

Kolekce zahrnuje trička, mikiny, kraťasy a kalhoty, v jakých vídáte

třeba běžce. Samozřejmostí je funkčnost, s čímž souvisí použitý

materiál i střih.

„Sledujeme, že řada hráčů tíhne k lifestylu, a tomu jsme chtěli přizpůsobit naši novou řadu oblečení, jednoduše přiblížit golf běžnému životu. Má to svou estetickou stránku, důležitou roli hraje

pohodlí a zachování funkčnosti také za branami hřiště,“ objasnil

zrod kolekce Chris MacNeill ze sekce oblečení. „Touto řadou, věřím,

posouváme hru dopředu a stanovujeme módní trendy. Chceme,

aby si hru užil každý, což ne vždy znamená příklon ke golfové tradici,“ doplnil.

EGW zahrnuje vše od hlavy až k patě včetně čepice i obuvi RS-G

Shoes, ceny začínají na 65 euro, na boty si připravte 140 euro. Na

pulty obchodů kolekce dorazila v červenci.

Stránky výrobce: www.pumagolf.com

48 | GOLF