GOLF
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA
GOLF 02/2016, Page 38
GOLF 02/2016, Page 39
GOLF 02/2016, Page 40
38
|
GOLF
Královské modelové řady byly uvedeny
v krátkém sledu po sobě, bylo by však
krátkozraké pranýřovat výrobce za to,
že se snaží zaplavit trh. Na tohle „palivo
Cobra určitě nejede. Dokládají to konec-
konců zjevné rozdíly mezi oběma ver-
zemi drajvrů.
Ve zkratce řečeno – u „eltédéčka“ neče-
kejte žádné přehnané možnosti nasta-
vení (tím nejmarkantnějším je závaží na
spodku), vše je podřízeno výkonu. F6 je
výrazně personalizovaná, ať už jde
o barvu, vyvážení, vše-
strannost či
úpravu loftu, takže
má potencl zasáhnout
širší spektrum gol stů.
FG: VE JMÉNU TOLERANCE
Vedle prvků společných královské rodině
jako SmartPad (udržuje líc kolmo), MyFly
(nastavení loftu) a Speed Channel (rych-
lostní kanálek po obvodu líce) je výrazným
poznávacím znamením systém pro nasta-
vení vyvážení. Na rozdíl od sbratřeného
drajvru King F6+ použili na jeho konstrukci
titan, konkrétně Ti 811, tudíž je ve srov-
nání s předchůdcem decentně lehčí.
Inženýři Cobry pracovali se sníženým
těžištěm a vyšším momentem setrvač-
nosti, díky tomu hůl dost promine. S vý-
jimkou modelů od Pingu v tuto chvíli
nenajdeme drajvr s vším momentem
setrvačnosti. Ten podpořili posunem
větší části hmoty dozadu. Umožnil to
tvar, z něhož se odvíjí výkon. Zároveň se
jím obě popisované novinky liší, zatímco
objem hlavy (460 cm
3
) je spojuje, F6 cha-
rakterizuje mělčí líc a delší tělo, F6+ ztě-
lesňuje tradiční pojetí drajvru.
VÝBAVA | Představujeme
Královs rodina
Nechávala vás Cobra doteď chladnými? Možná je to chyba. Následovníci drajvrů Fly-Z
a Fly-Z+, modely King F6 a King F6+, jsou vedle LTD dalšími členy královské rodiny Cobra
King, jež se v sezoně hodlá chopit pevně žezla. Vyzkoušejte je, určitě vás nezklamou.
Text: Petra Prouzová, foto: výrobce
38
|
G
OL
OL
FF
en
,
v
š
-
-
y
n
í,
še
e
-
os
t
i
st
ra
nn
n
s
ra
nn
nn
o
o
t
či
úpravu loftu
,
ta
ta
e
pot
en
en
c
ci
ál zasáhno
ut
ši
í
sp
sp
ektrum gol stů.
r
um
š
í
sp
p
ektrum golfi st
ů.
FG
: VE JNU TOLERAN
CE
VE J
U
T
L
AN
Ve
dle prvků společ
ch
c
k
á
l
lo
vské r
od
od
inin
ě
ě
ja
ko SmartPad
(u
u
drdr
žužu
jeje
l
l
í
íc
kol
mo
o
)
),
M
M
yF
F
ly
l
od Pingu v tuto chli
od P ngu v tuto chv
NEOBYČEJNÁ LEHKOST
Při výrobě drajvrů řady King (LTD, F6, F6+ i F6+ Pro) využili speciální
karbonová vlákna TeXtreme, díky kterým odlehčili korunu. Ta je nejen
lehčí, ale i pevnější. Uspořenou váhu přenesli do příslušných částí
hlavy hole, aby docílili delších odpalů, vyššího úhlu odpalu, menší
rotace a vyšší rychlosti míče.
il
i
sp
ec
iáln
í
n
GOLF 02/2016, Page 41
WWW.CASOPISGOLF.CZ
39
Drajvr je k zakoupení od půlky ledna ve
třech barevných variacích, čtvrtá (ze-
lená) přibude v březnu, další barvy vám
připraví na vyžádání. Na pultech jej ob-
jevíte osazený šaftem Matrix Red Tie
(fl exe A, R, S a X).
TROJBOKÝ JEHLAN JMÉNEM
KING F6+
Ne, neděste se, nová Cobra King F6+
není nikterak kubistické dílko, jen její
podstata vychází ze tří „stran“. Tou prv
je těžiště, jehož snížením současně
s udržením vysokého momentu setrvač-
nosti zlepšili výkon hlavy drajvru. Druhý
ínos seže k vyzkoené technologii
Flip Zone, s jejíž pomocí rozšířili mož-
nosti vyladění letu míče. Třetí strana
souvisí s podtržením klasického vzhledu
a zároveň zjednodušením barevné škály
dostupných variant.
Cílem výrobce nebylo dodat na trh
lehce upravený
drajvr Fly-Z+,
aby novinka před-
čila předchůdce. S rozlo-
žením hmoty pracovali velmi
poctivě. Zčásti šli osvědčenou cestou
– o 12 gramů zhubla karbonová koruna
(dříve titanová), dalších 6 gramů ušet-
řili použitím slitiny (Ti811) na líci a těle.
Ti811 je přitom pevnější i lehčí než Ti
6-4 použitá u modelu Fly-Z+. A když
drajvr rozebereme na „prvočinitele“, pak
ještě ubrali půl gramu úpravou rychlost-
ho kanálku v líci.
Kousek tady, kousek támhle, vůbec nej-
podstatnější úspory však docílili úpravou
tzv. Track systému. Kolejnici na spod
části hlavy nově nazývyjí CarbonTrac.
Jasně tím odkazují na materiálové slo-
žení. Předchozí varianta (FlipZone) byla
kompletně zhotovena z titanu, jehož ná-
hradou snížili hmotnost o 8 gramů.
Nešetřili naopak na závaží, které se pohy-
buje po kolejnici. Díky zvětšení oblasti, po
ž se posouvá,ží 18 gramů. Pozte to
na rotaci míče. Rozdíl mezi oma kraj-
mi polohamivaží či 600 otáček za
minutu (u Fly-Z+ to bylo 450–500 ot./min.)
Jen pro vaši představu – pozice 5 odpo-
vídá zhruba nastavení drajvru Titleist D915
D2, poloha 4 se blíží G30 LS Tec od Pingu.
Pro usnadění nastavení pomocí pozice
važí výrobce udává 5 poloh, nicméně
v reálu lze tyto polohy jtě půlit, a tak
jich máte k dispozici 9. Proč neu-
vádí všech devět? To už je zčásti
obchod politika, nicméně
budete-li se pohy-
bovat v širším
intervalu, výsledky budou logicky proka-
zatelnější. A „centimetr“ délky u draj
nehraje stěžej roli.
Drajvr zakoupíte od poloviny ledna. Na vý-
běr máte zatím ze tří barev (černá, bílá,
modrá) a pěti loftů (9°; 9,5°; 9,5° draw;
10,5°; 10,5° draw; 11,5°; 11,5° draw a 1)
spolu se třemi podporujícími draw. Stan-
dardně je osazen šaftem Matrix Black Tie
s hmotností 42 až 75 gramů.
KAŽDÉMU, CO JEHO JEST
Hledáte hůl s těžištěm usazeným
vpředu? Hodláte se vzdát jisté tolerance,
abyste rotaci udrželi na nižší hladině?
Pokud ano, pak F6+ představuje vhod-
nou volbu, zvlášť usadíte-li „jezdce“ do
přední polohy. Kombinace nižšího tě-
žiště a současně vysokého MOI (moment
setrvačnosti) může oslovit také hráče
upřednostňující vyšší úhel odpalu a nižší
rotaci, což jsou charakteristiky, jež byste
očekávali od tolerantího drajvru. Zároveň
můžete těžit z velké promíjivosti i vyso
rychlosti míče. Obecně vzato – systém
CarbonTrac slouží coby vysoce exibilní
nástroj z hlediska osobního vyladění hole.
F6, jak jižbylo napsáno, vyniká vysokým
momentem setrvačnosti.ky tomu
hodně odpouští, v nepo-
slední řadě se pyšní účinným pře-
nosem energie na míč. Sháníte-li tole-
rantního „parťáka, pak bude na vašem
seznamu hodně vysoko. Pro svou přátel-
skost i délku ran může oslovit i seniory.
Stránky výrobce: www.cobragolf.com
ed
-
a
z
ro
ro
ro
ro
ve
ň
j
do
do
stup
c
ch
ch
v
v
v
ar
ia
ia
ia
a
nt
nt
nt
t
nt
.
C
Cí
Cí
C
le
e
le
m m
v
vý
vý
ro
o
ro
ro
bc
bc
bc
e
e
e
e
n
n
ne
ne
by
by
y
lolo
o
o
o
o
d
d
d
d
d
od
d
o
a
at
at
n
n
n
n
a
a
a
tr
tr
tr
hh
h
le
e
le
hchc
hc
e
e
up
up
p
p
u
u
r
ra
a
a
ve
ve
ve
ve
nýný
ný
d
dr
dr
dr
dr
aj
aj
aj
vr
r
vr
vr
F
F
F
F
l
lyly
y
ly
y
-Z-Z
-Z
-Z
+
+
+,
+,
ví
d
á
z
z
z
hr
h
r
ub
u
a
a
D2
D2
D2
D2
,
,
po
p
p
po
lo
lo
ha
ha
h
h
4
4
s
s
s
e
e
bl
bl
íž
íž
í
í
í
í
G
G3
0
0
L
LS
P
Pr
Pr
P
o
o
o
u
us
us
n
na
na
dě
í
n
n
as
as
s
ta
ta
veve
ní
p p
o
o
z
zá
zá
va
ží
v
ýr
ýr
ob
ce u
dá
d
5
5
p
p
v
re
re
á
ál
u
l
lz
e tyto p
ol
ol
oh
o
y
je
e
ji
ji
c
ch
máte k di
sp
p
oz
o
ic
dí vše
ch
h
d d
ev
ě
ob
ch
od
od
n
p
o
o
bu
de
de
te
-l
i
i
se
se
bo
o
va
va
t
t
t
v
v
v
v
ši
ím
v
v
al
al
al
u,
u,
u,
u,
v
v
ýs
ýs
l
le
dk
dk
y
y
bu
b
b
do
d
do
do
o
u
u
lo
lo
lo
lo
l
lo
lo
g
gi
gi
gi
g
ck
ě
ěj
ší
í
ší
.
A
A
A
A
A
c
„c
c
c
en
n
en
n
en
ti
ti
t
t
me
m
e
e
e
tr
t
t
d
d
t
ěž
ěž
ej
ej
ní
r
ol
i
ys
s
c
c
e
e
ex
e
ib
i
n
n
íh
íh
o
o
vy
v
la
la
d
ní h
o
yl
l
o
o
na
na
p
ps
áno, vyniká vysokým
nt
em
m
s
et
rv
rv
nosti Díky to
mu
n
mo
me
m
n
nt
em
m
s
et
rv
rv
nosti. Díky to
mu
mo
me
m
nt
em
m
s
et
rv
rv
nosti. Díky to
mu
GOLF 02/2016, Page 42
GOLF 02/2016, Page 43
GOLF 02/2016, Page 1
GOLF 02/2016, Page 2
GOLF 02/2016, Page 3
GOLF 02/2016, Page 4
GOLF 02/2016, Page 5
GOLF 02/2016, Page 6
GOLF 02/2016, Page 7
GOLF 02/2016, Page 8
GOLF 02/2016, Page 9
GOLF 02/2016, Page 10
GOLF 02/2016, Page 11
GOLF 02/2016, Page 12
GOLF 02/2016, Page 13
GOLF 02/2016, Page 14
GOLF 02/2016, Page 15
GOLF 02/2016, Page 16
GOLF 02/2016, Page 17
GOLF 02/2016, Page 18
GOLF 02/2016, Page 19
GOLF 02/2016, Page 20
GOLF 02/2016, Page 21
GOLF 02/2016, Page 22
GOLF 02/2016, Page 23
GOLF 02/2016, Page 24
GOLF 02/2016, Page 25
GOLF 02/2016, Page 26
GOLF 02/2016, Page 27
GOLF 02/2016, Page 28
GOLF 02/2016, Page 29
GOLF 02/2016, Page 30
GOLF 02/2016, Page 31
GOLF 02/2016, Page 32
GOLF 02/2016, Page 33
GOLF 02/2016, Page 34
GOLF 02/2016, Page 35
GOLF 02/2016, Page 36
GOLF 02/2016, Page 37
GOLF 02/2016, Page 38
GOLF 02/2016, Page 39
GOLF 02/2016, Page 40
GOLF 02/2016, Page 41
GOLF 02/2016, Page 42
GOLF 02/2016, Page 43
GOLF 02/2016, Page 44
GOLF 02/2016, Page 45
GOLF 02/2016, Page 46
GOLF 02/2016, Page 47
GOLF 02/2016, Page 48
GOLF 02/2016, Page 49
GOLF 02/2016, Page 50
GOLF 02/2016, Page 51
GOLF 02/2016, Page 52
GOLF 02/2016, Page 53
GOLF 02/2016, Page 54
GOLF 02/2016, Page 55
GOLF 02/2016, Page 56
GOLF 02/2016, Page 57
GOLF 02/2016, Page 58
GOLF 02/2016, Page 59
GOLF 02/2016, Page 60
GOLF 02/2016, Page 61
GOLF 02/2016, Page 62
GOLF 02/2016, Page 63
GOLF 02/2016, Page 64
GOLF 02/2016, Page 65
GOLF 02/2016, Page 66
GOLF 02/2016, Page 67
GOLF 02/2016, Page 68
GOLF 02/2016, Page 69
GOLF 02/2016, Page 70
GOLF 02/2016, Page 71
GOLF 02/2016, Page 72
GOLF 02/2016, Page 73
GOLF 02/2016, Page 74
GOLF 02/2016, Page 75
GOLF 02/2016, Page 76
GOLF 02/2016, Page 77
GOLF 02/2016, Page 78
GOLF 02/2016, Page 79
GOLF 02/2016, Page 80

Sending statistics … done (3353 ms)

Rendering Page 43 (141038): (0/1)

Rendering Page 42 (141034): (0/1)

Rendering Page 41 (141029): (0/1)

Rendering Page 40 (141023): (0/1)

Rendering Page 39 (141020): (0/1)

Rendering Page 38 (141012): (0/1)

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: article

--==[ RUN ]==--

GOLF: theme set to 5680

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 i3684/vth203942-1.jpg

 i3684/vth203951-1.jpg

 i3684/vth203960-1.jpg

 i3684/vth203969-1.jpg

 i3684/bg141023.svg

 i3684/bg141029.svg

 i3684/vth203978-1.jpg

 i3684/vth203986-1.jpg (2x)

 i3684/vth203622-1.jpg

 i3684/vth203625-1.jpg

 i3684/vth203664-1.jpg

 i3684/vth203675-1.jpg

 i3684/vth203651-1.jpg

 i3684/vth203659-1.jpg

 i3684/vth203668-1.jpg[p1]

 i3684/vth203677-1.jpg[p1]

 i3684/vth203685-1.jpg[p1]

 i3684/vth203693-1.jpg[p1]

 i3684/vth203700-1.jpg[p1]

 i3684/vth203707-1.jpg[p1]

 i3684/vth203716-1.jpg[p1]

 i3684/vth203729-1.jpg[p1]

 i3684/vth203737-1.jpg[p1]

 i3684/vth203746-1.jpg[p1]

 i3684/vth203754-1.jpg[p1]

 i3684/vth203763-1.jpg[p1]

 i3684/vth203772-1.jpg[p1]

 i3684/vth203781-1.jpg[p1]

 i3684/vth203790-1.jpg[p1]

 i3684/vth203799-1.jpg[p1]

 i3684/vth203808-1.jpg[p1]

 i3684/vth203817-1.jpg[p1]

 i3684/vth203826-1.jpg[p1]

 i3684/vth203835-1.jpg[p1]

 i3684/vth203844-1.jpg[p1]

 i3684/vth203853-1.jpg[p1]

 i3684/vth203862-1.jpg[p1]

 i3684/vth203871-1.jpg[p1]

 i3684/vth203880-1.jpg[p1]

 i3684/vth203889-1.jpg[p1]

 i3684/vth203898-1.jpg[p1]

 i3684/vth203907-1.jpg[p1]

 i3684/vth203916-1.jpg[p1]

 i3684/vth203925-1.jpg[p1]

 i3684/vth203934-1.jpg[p1]

 i3684/vth203995-1.jpg[p1]

 i3684/vth204004-1.jpg[p1]

 i3684/vth204013-1.jpg[p1]

 i3684/vth204022-1.jpg[p1]

 i3684/vth204031-1.jpg[p1]

 i3684/vth204040-1.jpg[p1]

 i3684/vth204049-1.jpg[p1]

 i3684/vth204058-1.jpg[p1]

 i3684/vth204067-1.jpg[p1]

 i3684/vth204076-1.jpg[p1]

 i3684/vth204085-1.jpg[p1]

 i3684/vth204094-1.jpg[p1]

 i3684/vth204103-1.jpg[p1]

 i3684/vth204112-1.jpg[p1]

 i3684/vth204121-1.jpg[p1]

 i3684/vth204130-1.jpg[p1]

 i3684/vth204140-1.jpg[p1]

 i3684/vth204149-1.jpg[p1]

 i3684/vth204158-1.jpg[p1]

 i3684/vth204167-1.jpg[p1]

 i3684/vth204176-1.jpg[p1]

 i3684/vth204184-1.jpg[p1]

 i3684/vth204193-1.jpg[p1]

 i3684/vth204201-1.jpg[p1]

 i3684/vth204210-1.jpg[p1]

 i3684/vth204219-1.jpg[p1]

 i3684/vth204227-1.jpg[p1]

 i3684/vth204236-1.jpg[p1]

 i3684/vth204244-1.jpg[p1]

 i3684/vth204251-1.jpg[p1]

 i3684/vth204260-1.jpg[p1]

 i3684/vth204268-1.jpg[p1]

 i3684/vth204275-1.jpg[p1]

 i3684/vth204283-1.jpg[p1]

 i3684/vth204290-1.jpg[p1]

 i3684/vth204296-1.jpg[p1]

 i3684/vth204303-1.jpg[p1]