GOLF
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA
GOLF 09/2010, Page 62
GOLF 09/2010, Page 63
GOLF 09/2010, Page 64
DRIVING
|
Auto tip
V této oblasti se jedná o naprosto výji-
mečnou záležitost, neboť nikdy v histo-
rii nebyl žádný sériový vůz tak věrným
zobrazením přecházejícího konceptu.
Nový malý Range Rover bude nejmen-
ším, nejlehčím a nejúspornějším mode-
lem této značky.
Jako vůbec první Land Rover nabídne
verzi s poháněnou pouze jednou nápra-
vou. V souladu s tradicí a zvyklostmi
v segmentu SUV se bude vyrábět také
v provedení 4×4.
Evoque původně vznikl jako koncept
úsporného hybridního SUV s názvem
LRX. Studie byla představena před dvě-
ma roky na autosalonech v Detroitu
a v Ženevě, kde se model setkal s velmi
pozitivní odezvou. Díky tomu se Land
Rover rozhodl zařadit extravagant
nízký crossover do sériové výroby.
Podle dosud zveřejněných fotografií je
zřejmé, že ve srovnání s konceptem
LRX je hlavní změnou exteriéru pře-
značení na Range Rover, a to zejména
z marketingových důvodů. Design
i preference stylu a luxusu před prak-
tičností lépe zapadá k dvojici větších
modelů – Range Rover Sport a Range
Rover, zatímco Land Rovery Freelander
a Discovery představují auta zaměře-
více na pracovní nebo rodinné
využití.
Oficiální veřejná premiéra vozu Evoque
proběhne 30. září na pařížském au-
tosalonu Paris Motor Show a v prodeji
bude od léta 2011. Nejprve bude před-
stavena třídveřová varianta, následo-
vat pak bude pětidveřová modifikace
vozu, která se dočká svého představení
v USA.
Cena by se měla pohybovat na hranici
1 milionu korun, už nyní si však vůz
můžete objednat v House of England –
u autorizovaného prodejce a servisu
Jaguar a Land Rover v Brně na Víd-
ské 125.
RANGE ROVER – FACELIFT
A NOVÝ MOTOR
Léty ověřený a spolehlivý osmiválec
o objemu 3,6 litru nahradí pro mo-
delový rok 2011 motor s označením
TDV8 o objemu 4,4 litru. Pochlubit
se může výkonem 230 kW (313 ko)
a masivním točivým momentem, který
ve svém maximu dosahuje 700 Nm.
Těchto parametrů bylo dosaženo vy-
užitím dvou turbodmychadel, která
se zapojují do činnosti postupně,
takže zátah jednotky je opravdu
rovnoměrný.
JEDINEČNÝ
RANGE ROVER EVOQUE
62
|
GOLF
Zkraje léta přibyl do rodiny vozů Land Rover zcela nový přírůstek – extravagantní
a futuristický Range Rover Evoque, sériová podoba konceptu LRX, od něhož se liší
v podstatě jen názvem.
GOLF 09/2010, Page 65
DRIVING
|
Auto tip
WWW.CASOPISGOLF.CZ
63
„Naák“ má i další důležitý primát –
díky němu klesla spotřeba Range Roveru
poprvé v historii pod 10 litrů na 100 km.
Pohonná jednotka disponuje opravdu
nadstandardními parametry, o čemž
svědčí fakt, že dokáže poslat vůz vážící
2,8 tuny na 100 km/h za 7,8 sekundy!
Maximum pak leží ve 210 km/h. Vší
rychlosti by byly s podobně stavěným
vozem už asi poměrně nepříjemné.
Utlume motoru je na té nejvyšší úrov-
ni a odpovídá vysokým standardům lu-
xusní značky. Přestože je Ranger Rover
poměrně masivní, jízda po silnici v běž-
ných rychlostech je s ním překvapi
velice příjemná. Do zatáček se nenaklá-
ní tolik, jak byste zprvu očekávali. Auto
se ale rozhodně nehodí k nějakému zá-
vodění po klikatých okreskách.
Range Rover prošel před nedávnem leh-
kým faceliftem. Na přídi se tak objevují
nové světlomety vybavené denním sví-
cením LED a poupravili i vzhled mřížky
chladiče a nárazníku. Úpravami prošel
také luxusní interiér, obvykle zdobený
velkými dřevěnými plochami kombino-
vanými s kůží a hliníkem. Budíky zmizely
a nahradil je moderní TFT displej, který
má možnost kromě rychlosti a otáček
zobrazovat i další důležité provoz
informace.
Zábavu zase nabízí systém „dvojité
obrazovky, kdy si může spolujezdec
přehrávat DVD, zatímco řidič ze své-
ho úhlu pohledu sleduje například
navigaci. Stejnou technologii použí
i Jaguar. Za příplatek si lze pořídit
i zábavní systém pro zadní sedadla.
Ten obsahuje dvě obrazovky vesta-
věné do hlavových opěrek předních
sedadel, bezdrátová sluchátka
a dálkový ovladač s dalším dotykovým
displejem.
Range Rover si v novém modelovém
ročníku zachovává maximální komfort
nejen při jízdě na dálnici a vedlejších
silnicích, ale i v terénu. To vše v maxi-
lním bezpečí díky mnosti nastavi-
telného podvozku a režimu pohonu
ech kol Terrain Response, jenž dokáže
naladit chování vozu podle povrchu.
Je dech beroucí, co tohle auto všech-
no dokáže. Představte si, že jste obklo-
peni naprostým luxusem, z křťálově
čistých reproduktorů Harman Kardon
hraje vaše oblíbená opera. Jenže v tu
chvíli se dosud asfaltová silnice mění
v naprosté oraniště. Vás to ale vůbec ne-
trápí. Pneumatický podvozek lze nasta-
vit v několika krocích. V tom nejvším
zvládne přebrodit řeku, v klidu přejet
přes kameny nebo překonat hluboké dí-
ry. A je jedno, co se právě pod koly děje,
na palubě je pořád ten samý luxus. Auto
ladně přeplave veškeré nerovnosti a do
kabiny se dostane jen minimum hluku.
Range Rover s novým naftovým osmi-
válcem 4,4 TDV8 modelový rok 2011
si již nyní můžete zakoupit v House of
England, v Brně na Vídeňské 125. Cena
modelu v základní výbavě HSE začíná
na 72 399 bez DPH.
(PR)
LAND ROVER 4.4 TDV8
Nový motor 4.4 Liter TDV8
Nová 8-stupňová automatická
převodovka
Systém Drive Select s páčkami řazení
na volantu
Systém kopírování terénu Terrain
Response s novou volící pákou
Vylepšený brzdový systém
Asistent pro rozjezd do kopce Hill
Start Assist a kontrola zrychlení
Gradient Acceleration Control
Mřížka chladiče a přívody vzduchu
v provedení Jupiter Finish
Nová kola z lehkých slitin 19" – Style 15
Dvě nové barvy exteriéru vozidla
Nástupní lišty s osvětleným nápisem
„Range Rover“
VE ZKRATCE
Zdvihový objem (cm
3
)4 367
Zrychlení 0–100 (s) 7,6
V
max
(km/h) 208
Maximální výkon 312 PS/3 750
Maximální točivý moment (Nm) 700/2 000
Spotřeba kombinovaná (l) 10,2
Emise CO
2
(g/km) 253
Více informací a kontakt
House of England Company s.r.o.
Vídská 125, 619 00 Brno
Tel.: +420 547 125 678
E-mail: sales@houseofengland.cz
www.houseofengland.cz
GOLF 09/2010, Page 66
GOLF 09/2010, Page 67
GOLF 09/2010, Page 1
GOLF 09/2010, Page 2
GOLF 09/2010, Page 3
GOLF 09/2010, Page 4
GOLF 09/2010, Page 5
GOLF 09/2010, Page 6
GOLF 09/2010, Page 7
GOLF 09/2010, Page 8
GOLF 09/2010, Page 9
GOLF 09/2010, Page 10
GOLF 09/2010, Page 11
GOLF 09/2010, Page 12
GOLF 09/2010, Page 13
GOLF 09/2010, Page 14
GOLF 09/2010, Page 15
GOLF 09/2010, Page 16
GOLF 09/2010, Page 17
GOLF 09/2010, Page 18
GOLF 09/2010, Page 19
GOLF 09/2010, Page 20
GOLF 09/2010, Page 21
GOLF 09/2010, Page 22
GOLF 09/2010, Page 23
GOLF 09/2010, Page 24
GOLF 09/2010, Page 25
GOLF 09/2010, Page 26
GOLF 09/2010, Page 27
GOLF 09/2010, Page 28
GOLF 09/2010, Page 29
GOLF 09/2010, Page 30
GOLF 09/2010, Page 31
GOLF 09/2010, Page 32
GOLF 09/2010, Page 33
GOLF 09/2010, Page 34
GOLF 09/2010, Page 35
GOLF 09/2010, Page 36
GOLF 09/2010, Page 37
GOLF 09/2010, Page 38
GOLF 09/2010, Page 39
GOLF 09/2010, Page 40
GOLF 09/2010, Page 41
GOLF 09/2010, Page 42
GOLF 09/2010, Page 43
GOLF 09/2010, Page 44
GOLF 09/2010, Page 45
GOLF 09/2010, Page 46
GOLF 09/2010, Page 47
GOLF 09/2010, Page 48
GOLF 09/2010, Page 49
GOLF 09/2010, Page 50
GOLF 09/2010, Page 51
GOLF 09/2010, Page 52
GOLF 09/2010, Page 53
GOLF 09/2010, Page 54
GOLF 09/2010, Page 55
GOLF 09/2010, Page 56
GOLF 09/2010, Page 57
GOLF 09/2010, Page 58
GOLF 09/2010, Page 59
GOLF 09/2010, Page 60
GOLF 09/2010, Page 61
GOLF 09/2010, Page 62
GOLF 09/2010, Page 63
GOLF 09/2010, Page 64
GOLF 09/2010, Page 65
GOLF 09/2010, Page 66
GOLF 09/2010, Page 67
GOLF 09/2010, Page 68
GOLF 09/2010, Page 69
GOLF 09/2010, Page 70
GOLF 09/2010, Page 71
GOLF 09/2010, Page 72
GOLF 09/2010, Page 73
GOLF 09/2010, Page 74
GOLF 09/2010, Page 75
GOLF 09/2010, Page 76
GOLF 09/2010, Page 77
GOLF 09/2010, Page 78
GOLF 09/2010, Page 79
GOLF 09/2010, Page 80
GOLF 09/2010, Page 81
GOLF 09/2010, Page 82
GOLF 09/2010, Page 83
GOLF 09/2010, Page 84
GOLF 09/2010, Page 85
GOLF 09/2010, Page 86
GOLF 09/2010, Page 87
GOLF 09/2010, Page 88
GOLF 09/2010, Page 89
GOLF 09/2010, Page 90
GOLF 09/2010, Page 91
GOLF 09/2010, Page 92
GOLF 09/2010, Page 93
GOLF 09/2010, Page 94
GOLF 09/2010, Page 95
GOLF 09/2010, Page 96
GOLF 09/2010, Page 97
GOLF 09/2010, Page 98
GOLF 09/2010, Page 99
GOLF 09/2010, Page 100
GOLF 09/2010, Page 101
GOLF 09/2010, Page 102
GOLF 09/2010, Page 103
GOLF 09/2010, Page 104
GOLF 09/2010, Page 105
GOLF 09/2010, Page 106
GOLF 09/2010, Page 107
GOLF 09/2010, Page 108
GOLF 09/2010, Page 109
GOLF 09/2010, Page 110
GOLF 09/2010, Page 111
GOLF 09/2010, Page 112
GOLF 09/2010, Page 113
GOLF 09/2010, Page 114
GOLF 09/2010, Page 115
GOLF 09/2010, Page 116

Sending statistics … done (16981 ms)

Rendering Page 67 (133375): (0/1)

Rendering Page 66 (133369): (0/1)

Rendering Page 65 (133366): (0/1)

Rendering Page 64 (133357): (0/1)

Rendering Page 63 (133348): (0/1)

Rendering Page 62 (133343): (0/1)

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: article

--==[ RUN ]==--

GOLF: theme set to 5680

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 i3588/vth151874-1.jpg

 i3588/vth151881-1.jpg

 i3588/vth151894-1.jpg

 i3588/vth151905-1.jpg

 i3588/bg133357.svg

 i3588/bg133366.svg

 i3588/vth151910-1.jpg

 i3588/vth151917-1.jpg (2x)

 i3588/vth151577-1.jpg

 i3588/vth151578-1.jpg

 i3588/vth151579-1.jpg

 i3588/vth151580-1.jpg

 i3588/vth151581-1.jpg

 i3588/vth151582-1.jpg

 i3588/vth151583-1.jpg[p1]

 i3588/vth151584-1.jpg[p1]

 i3588/vth151585-1.jpg[p1]

 i3588/vth151586-1.jpg[p1]

 i3588/vth151587-1.jpg[p1]

 i3588/vth151588-1.jpg[p1]

 i3588/vth151589-1.jpg[p1]

 i3588/vth151590-1.jpg[p1]

 i3588/vth151591-1.jpg[p1]

 i3588/vth151592-1.jpg[p1]

 i3588/vth151593-1.jpg[p1]

 i3588/vth151594-1.jpg[p1]

 i3588/vth151595-1.jpg[p1]

 i3588/vth151596-1.jpg[p1]

 i3588/vth151597-1.jpg[p1]

 i3588/vth151598-1.jpg[p1]

 i3588/vth151599-1.jpg[p1]

 i3588/vth151600-1.jpg[p1]

 i3588/vth151601-1.jpg[p1]

 i3588/vth151603-1.jpg[p1]

 i3588/vth151605-1.jpg[p1]

 i3588/vth151607-1.jpg[p1]

 i3588/vth151609-1.jpg[p1]

 i3588/vth151612-1.jpg[p1]

 i3588/vth151615-1.jpg[p1]

 i3588/vth151627-1.jpg[p1]

 i3588/vth151630-1.jpg[p1]

 i3588/vth151634-1.jpg[p1]

 i3588/vth151637-1.jpg[p1]

 i3588/vth151643-1.jpg[p1]

 i3588/vth151665-1.jpg[p1]

 i3588/vth151674-1.jpg[p1]

 i3588/vth151693-1.jpg[p1]

 i3588/vth151705-1.jpg[p1]

 i3588/vth151708-1.jpg[p1]

 i3588/vth151716-1.jpg[p1]

 i3588/vth151733-1.jpg[p1]

 i3588/vth151739-1.jpg[p1]

 i3588/vth151745-1.jpg[p1]

 i3588/vth151752-1.jpg[p1]

 i3588/vth151758-1.jpg[p1]

 i3588/vth151766-1.jpg[p1]

 i3588/vth151776-1.jpg[p1]

 i3588/vth151782-1.jpg[p1]

 i3588/vth151789-1.jpg[p1]

 i3588/vth151794-1.jpg[p1]

 i3588/vth151798-1.jpg[p1]

 i3588/vth151805-1.jpg[p1]

 i3588/vth151819-1.jpg[p1]

 i3588/vth151826-1.jpg[p1]

 i3588/vth151836-1.jpg[p1]

 i3588/vth151841-1.jpg[p1]

 i3588/vth151850-1.jpg[p1]

 i3588/vth151863-1.jpg[p1]

 i3588/vth151869-1.jpg[p1]

 i3588/vth151923-1.jpg[p1]

 i3588/vth151932-1.jpg[p1]

 i3588/vth151938-1.jpg[p1]

 i3588/vth151946-1.jpg[p1]

 i3588/vth151952-1.jpg[p1]

 i3588/vth151962-1.jpg[p1]

 i3588/vth151972-1.jpg[p1]

 i3588/vth151980-1.jpg[p1]

 i3588/vth151990-1.jpg[p1]

 i3588/vth152000-1.jpg[p1]

 i3588/vth152007-1.jpg[p1]

 i3588/vth152015-1.jpg[p1]

 i3588/vth152021-1.jpg[p1]

 i3588/vth152026-1.jpg[p1]

 i3588/vth152033-1.jpg[p1]

 i3588/vth152041-1.jpg[p1]

 i3588/vth152052-1.jpg[p1]

 i3588/vth152064-1.jpg[p1]

 i3588/vth152071-1.jpg[p1]

 i3588/vth152080-1.jpg[p1]

 i3588/vth152088-1.jpg[p1]

 i3588/vth152093-1.jpg[p1]

 i3588/vth152097-1.jpg[p1]

 i3588/vth152105-1.jpg[p1]

 i3588/vth152111-1.jpg[p1]

 i3588/vth152117-1.jpg[p1]

 i3588/vth152124-1.jpg[p1]

 i3588/vth152167-1.jpg[p1]

 i3588/vth152170-1.jpg[p1]

 i3588/vth152178-1.jpg[p1]

 i3588/vth152186-1.jpg[p1]

 i3588/vth152191-1.jpg[p1]

 i3588/vth152199-1.jpg[p1]

 i3588/vth152207-1.jpg[p1]

 i3588/vth152216-1.jpg[p1]

 i3588/vth152222-1.jpg[p1]

 i3588/vth152230-1.jpg[p1]

 i3588/vth152238-1.jpg[p1]

 i3588/vth152244-1.jpg[p1]

 i3588/vth152250-1.jpg[p1]

 i3588/vth152256-1.jpg[p1]

 i3588/vth152264-1.jpg[p1]

 i3588/vth152273-1.jpg[p1]

 i3588/vth152280-1.jpg[p1]

 i3588/vth152289-1.jpg[p1]

 i3588/vth152301-1.jpg[p1]

 i3588/vth152317-1.jpg[p1]

 i3588/vth152331-1.jpg[p1]

 i3588/vth152345-1.jpg[p1]