ROZHOVOR | Jan Kastner

by měli mít – v rámci rozumných možností – pro hru na svém hřišti ty nejlepší

podmínky. Vzájemná jednání bereme

vždy vážně a věřím, že umíme pro místní

členy společně s vedením klubu vytvořit ty nejvýhodnější varianty spolupráce.

Ovšem i členové místního domovského

klubu si mohou sáhnout na benefity,

Novinkou letošní sezony by měly

být i GolfSezónky s podobnou cenovou úrovní, jako nabízí členství

v CGC. Jaký je mezi nimi rozdíl?

GolfSezónky jsou primárně určeny hráčům, kteří neřeší členství v klubu, ale

zajímá je pouze hra, ideálně hra za

co nejvýhodnějších podmínek, a další

U balíčku za 4 900 Kč (po odečtení 400 Kč za slevu

na ubytování za 4 500 Kč) tak máte k dispozici až

deset her na devět jamek s možností odehrát je

v kterýkoliv den na kterémkoli ze tří hřišť.

které přináší zapojení resortu do skupiny

TMR, a za výjimečných podmínek získat

neomezenou hru kromě vlastního hřiště

i na – v tento okamžik – zbývajících dvou

resortech.

Jedním za vašich projektů je i CGC

(Central Golf Club). Nejde proti zájmům domovských klubů?

Naopak. CGC má být takovou vstupní

branou do domovského klubu na některém z hřišť. CGC je primárně přijatelnou

alternativou pro hráče, co se nechtějí

(nebo zatím nemohou) vázat na jedno

místo, a dá se tak považovat za jakýsi

deštník, který se rozprostírá nad všemi

námi provozovanými resorty.

Členové CGC mohou využít přijatelné

roční poplatky tři a pět tisíc korun obsahující možnost odehrát příslušný počet

her na kterémkoli z hřišť v síti TMR. Členství v CGC je tak doslova ideální zkušební

variantou pro hráče, kteří si chtějí nejprve jednotlivá hřiště vyzkoušet, než se

pro jedno z nich rozhodnou a stanou se

členy domovských klubů.

Takže CGC není žádný nový virtuální klub?

Určitě ne, a to jak z faktického, tak i filozofického hlediska. Nekupujeme si

hrací místa na hřištích. Členové CGC

nemají pro čerpání svých her žádná

omezení a také zájmy členů CGC i domovských klubů jsou společné, protože finance jdou do provozu a údržby

všech hřišť bez rozdílu toho, na kterém

byla hra odehrána. A největší výhody?

Já bych vypíchnul tři – jednoduchost,

neomezenost a společný zájem všech

zúčastněných.

22 | GOLF

klubové členství jim již nedává smysl.

GolfSezónky jsou určeny pro české i zahraniční hráče, budou na jméno a budou

fungovat na principu permanentek, mezi

lyžaři známých jako „chytré sezonky“,

pro golfové potřeby TMR pojmenované

„chytré golf sezonky“. A bude to atraktivní nabídka!

Prozradíte její obsah?

Určitě, a rád. Obsah není žádným tajemstvím. V první vlně půjde o dva balíčky,

jeden za 3 500 Kč, který bude obsahovat tři hry, a druhý za 4 900 Kč, který

bude kromě pěti her obsahovat i dvakrát

200 Kč slevu na ubytování. Cenová výhodnost ale není jedinou devizou. Nejenže lze tyto hry bez dalšího omezení

čerpat na kterémkoli ze současných tří

hřišť TMR (Ostravice, Olomouc, Kaskáda)

a je úplně jedno, zda svou hru vyčerpáte

ve všední den nebo o víkendu či ve svátek, umožňuje tato permanentka čerpat

nabité hry i formou devítek. U balíčku za

4 900 Kč (po odečtení 400 Kč za slevu

na ubytování za 4 500 Kč) tak máte

k dispozici až deset her na devět jamek

s možností odehrát je v kterýkoliv den

na kterémkoli ze tří hřišť.

Kde si budou moci hráči vaše balíčky koupit?

GolfSezónky budou v prodeji výhradně

na našich webových stránkách. A jak

jsem říkal, jde o „chytré golf sezonky“,

takže záleží jen na hráči, aby zvážil,

zda přijede jen na prodloužený víkend

a budou mu stačit tři hry, nebo se bude

v průběhu sezony na Moravu vracet

a bude pro něj výhodnější permanentka

s pěti hrami.

Svou nabídkou cílíte i na zahraniční

hráče. Prozradíte na které?

Nejblíže je Polsko, Slovensko a Rakousko.

Zajímavý je pro nás i skandinávský a německý trh, ale díky pravidelnému propojení ostravského letiště s Varšavou

a toho brněnského s Frankfurtem je pro

nás teoreticky dostupný celý svět. A nejedeme jen po vlastní ose. S ostatními moravskými hřišti vytváříme pro zahraniční

klientelu společné balíčky a například se

Slavkovem jsme se spolupodíleli na vídeňském veletrhu Golf Show.

Kdy se ve vašem portfoliu objeví další

hřiště? A který region je prioritou?

O rozšiřování intenzivně jednáme, výsledek bych ale předjímat nechtěl. A regiony? Žádný neupřednostňujeme. Cílem

je mít v každém z golfových regionů několik hřišť. Tím vzniknou podmínky pro

obrovský synergický efekt, kdy golfisté –

ať již členové CGC nebo vlastníci „chytré

golf sezonky“ pojedou kamkoli po republice, budou vědět, že tam existuje

hřiště, kde si zahrají za stejných podmínek jako doma, respektive že tam všude

budou doma.

A jak do toho všeho zapadá

váš Gopass?

Gopass jako věrnostní program je skvělý

nástroj, který propojuje veškeré naše aktivity. Je to věrnostní karta, na kterou vám

za nákup jakýchkoli našich služeb připisujeme body, za které si pak můžete kupovat produkty nebo čerpat slevy. Body

se vám připisují za útratu v restauraci, za

ubytování, za nákup v obchodu… a samozřejmě i za nákup výše zmiňovaných

golfových permanentek za 3 500 nebo

4 900 korun.

Výhodou je, že Gopass je jen jeden

a body nasbírané na lyžích či v aquparku

platí i na golfu a naopak. Gopass je čipová

karta, která již nyní umožňuje po nákupu

například skipasu na eshopu gopass.cz

jeho využívání na turniketech bez nutnosti chodit k pokladně. Cílem je pak dosažení stejné funkcionality i na golfu, kdy

stejně jako u lyžařských skipasů budou

i golfová fee na eshopu vždy o něco levnější než na pokladně a pro odbavení na

recepci bude stačit jen kód.

Za rozhovor děkuje J. Slezák