KOMUNIKACE A OBCHOD | Marketing

Zakládáte web či e-shop?

KRÁSNÝ DESIGN

NESTAČÍ

Unikátní nápad a bezkonkurenční podnikatelský záměr je skvělým základem pro rozjetí vlastního podnikání. Jenže nechat si vytvořit krásný

e-shop nebo web a čekat, že se budou hrnout poptávky, nestačí. Důležité

je vsadit na neprůstřelnou marketingovou strategii.

Krásným webem se nemá kochat jeho majitel, ale hlavně zákazníci. Bohužel se často

stává, že i sebekvalitnější e-shop či web

skončí mimo zorné pole vyhledávačů nebo

se na něm zákazníci ztrácí a utíkají bez nákupu, případně je pohltí konkurence. Bohužel, bez práce nejsou koláče a bez marketingu

není obchod. Žádné podnikání se proto neobejde bez marketingové strategie.

„K tvorbě webu je nutné se stavět komplexně.

V naší agentuře klientovi nejen vytvoříme

a spustíme e-shop či webové stránky, ale postaráme se také o nastavení faktorů, které jsou

klíčové pro organické vyhledávání. Zároveň

navrhneme další služby, které klientovo podnikání pomohou nakopnout, jako jsou PPC

inzeráty, zbožové porovnávače a podobně,“

vysvětluje Lukáš Bryksa, výkonný ředitel marketingové agentury IMP net.

NA CO VŠECHNO PŘI STARTU

MYSLET?

Webové stránky musí splňovat základní

prvky UX pravidel. Je dobré je vždy otestovat,

jestli se v nich zákazník vyzná, zvládne najít

všechny informace, které potřebuje. A také

zdali je text dobře naformátovaný a neobtěžuje ho číst i jestli je vůbec co číst.

„Stromová struktura webu musí být logická

a naplněná smysluplným, unikátním obsahem. Řešením není jednotlivé podstránky

naplnit stejným, duplicitním textem. To vyhledávače netolerují,“ vysvětluje Pavel Horelica, SEO specialista z IMP net.

BRNO BUSINESS Golf & Style

IMP NET S.R.O.

Od navržení e-shopu až po jeho

zviditelnění: Agentura vsází na

komplexnost

Brněnská agentura IMP net je důležitým hráčem na poli online marketingu již od roku 2009. Za tu dobu

se její portfolio rozšířilo o celou

řadu významných služeb. Agentura má za sebou přes 1 000 zajímavých projektů a nadále zkouší

nové nástroje a trendy online marketingu. Vyhotoví e-shop či webové stránky na míru, nabízí kompletní grafické služby, SEO správu,

PPC kampaně, webovou analytiku

a mnoho dalšího.

Nezapomínejte také na vnitřní prolinkování,

odkazujete na plnohodnotné externí zdroje

a zároveň budujte portfolio zpětných odkazů z jiných webů, které s vaším podnikáním souvisí. Zaregistrujte se do vhodných

katalogů a nebojte se sociálních sítí, jež se

mohou dobře postarat o návštěvnost vašich

stránek. V neposlední řadě investujte také

do PPC reklamy.

SÁZKA NA ODBORNÍKA?

Při spouštění nového webu či e-shopu

většinu budgetu spolknou technická řešení, která není svépomocí snadné udělat.

Největší škrty se týkají marketingu, kde se

často podnikatelé snaží většinu věcí udělat sami. Vyplatí se investovat do zpracování koncepce marketingové strategie

nebo alespoň doporučení, které kanály

pro propagaci a budování brandu nejvíce

používat. Některé z nich zvládnete svépomocí, jiné, jako například PPC kampaně,

mohou při chybném nastavení znamenat

i tisícové ztráty.

NECHAT ZABĚHNOUT A PAK

PŘEVZÍT

Vhodnou metodou je také vsadit na odborníky v počáteční fázi a nechat si od nich

veškeré služby nastavit a rozeběhnout a postupně si je přebírat a dále spolupracovat jen

v rámci konzultací a odborného dohledu.

IV

www.impnet.cz