GOLF
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA
GOLF 03/2018, Page 85
GOLF 03/2018, Page 86
XII
SLUŽBY | Doprava
BRNO BUSINESS Golf & Style
Za masivním růstem počtu cestujících stojí
především otevření nových spojů na trase
Praha – Brno – Bratislava a zpět v rámci jízd-
ního řádu platného pro rok 2017. Tyto spoje si
získaly vysokou popularitu a během roku za-
čal RegioJet tyto spoje posilovat ve špičkách
až na devítivozové soupravy.
Žluté vlaky na nových trasách začali využí-
vat nejen cestující z řad turistů, studentů či
dojíždějících do zaměstnání. „Daří se nám
Brňany učit jezdit do Prahy ještě více vla-
kem, letos v tom pokračujeme ve směru na
Vídeň,“ uvádí majitel společnosti RegioJet
Radim Jančura.
Ještě rychlejším tempem roste RegioJet v prv-
ních měsících letošního roku – a to aktuálně
meziročně o více než 30 %. Velkou popula-
ritu si získaly také nové spoje na trase Praha –
Brno – Vídeň, které RegioJet nově provozuje
od změny jízdního řádu v prosinci 2017. Čtyři
páry nových spojů za období prvních 45 dnů
provozu již využilo 100 tisíc cestujících (jedná
se o cestující mezinárodní i vnitrostátní cestu-
jící) a jejich počet dále roste.
Cestování vlaky RegioJet se stalo na trase
Praha – Brno – Vídeň trendem – kromě oby-
vatel ČR a Rakouska využívají tyto spoje ve
velké míře také turisté a zákazníci z třetích
zemí – například z Dálného východu, USA,
Ruska nebo dalších evropských zemí.
Vysoké oblibě seší ta nové spoje na trase
Praha – Bratislava a zpět stejně jako navýšený
počet spojů mezi Prahou a Brnem, kde Re-
gioJet jezdí od prosince devětkrát denně
v každém směru. Od změny jízdního řádu
9. 6. 2018 pak RegioJetidá mezi Prahou –
Brnem a Bratislavou ještě další pár spojů s od-
jezdem v 8.47 z Bratislavy, z Brna v 10.09 a pří-
jezdem do Prahy ve 12.42. V opačném směru
pak nový spoj pojede z Prahy v 17.21, příjez-
dem do Brna v 19.40 a do Bratislavy ve 21.12.
(PR)
Poptávka se zvýšila především o lety do
prázdninových destinací. V letní sezoně
prošlo letištěm více než 260 tisíc cestujících.
Téměř 100 tisíc z nich využilo letů do Řecka,
které patří každoročně mezi nejoblíbenější.
Zhruba o polovinu méně pasažérů cestovalo
do Bulharska a přes 30 tisíc lidí si loni obsadilo
lety do Egypta. Významný podíl na cestova-
telských statistikách ale zaznamenalo také
Turecko, Španělsko a Tunis. Přepraveno bylo
také 3 tisíce tun zavazadel,“ uvedla mluvčí
brněnského letiště Kateřina Pichalová.
Jako úspěšný lze loňský rok hodnotit
i v oblasti pravidelné letecké dopravy. Za
velký úspěch se dá považovat především
stále se zvyšující zájem o lety mezi Brnem
a Mnichovem.V roce 2017 jsme na těchto
letech odbavili zhruba 19 tisíc cestujích. Ve
srovnání s rokem 2016 se jedná o 62% nárůst.
A díky výhodnějším časům odletů z Brna už
v 19.00 by jejich počet mohl ještě významně
narůstat. Lidé díky tomu stíhají v Mnichově
přestoupit na další vlnu odletů,“ upozornila
Pichalo.
Stejně jako v předchozích letech byl i v roce
2017 největší zájem, pokud jde o pravidelné
linky, o lety do Londýna. Zhruba dvouho-
dinový let mezi Brnem a letištěm Stansted,
kam společnost Ryanair vypravuje v zimní
sezoně pět a v létě pak sedm letů týdně
z jižní Moravy, v průběhu roku 2017 vyzkou-
šelo přibližně 108 tisíc cestujících. Na letech
společnosti Wizzair bylo loni odbaveno dal-
ších 48 tisíc cestujících.
V roce 2017 brněnské letiště zaznamenalo
něco přes 44 tisíc pohybů všech letadel.
Co seče nákladu, celko bylo odbaveno
3 700 tun zboží v pravidelné i nepravidelné
letecké dopravě.
„Loňský rok se dá považovat za úspěšný a od-
hady pro ten letošní jsou také optimistické.
Probíhají jednání o rozšíření nabídky letec-
kých spojení o pět nových pravidelných linek
a dvě letní sezónní spojení. Uvažují se lety do
Milána, Říma, Barcelony, Bruselu, Lvova s ce-
loročním provozem a v období červen až
ří také do Splitu a Dubrovníku,“ uzaela
Pichalová s tím, že přepravu by měl zajistit
letecký dopravce BLUE AIR letadlem Boeing
737-500 s kapacitou 126 míst.
(PR)
Téměř o milion cestujících více než v roce 2016 přepravily dálkové vla-
ky RegioJet v České republice a na mezinárodních trasách v roce 2017.
Služeb dopravce využilo celkem 4,67 milionů cestujících, zatímco v roce
2016 jich bylo přibližně 3,7 miliónu. Meziročně se tak počet cestujících
zvýšil o 26 % a milion cestujících navíc představuje rekordní přírůstek po-
čtu cestujících během jednoho roku.
Přízeň cestujících mezinárodního letiště Brno-Tuřany stále narůstá. V loň-
ském roce jím prošlo více než 470 tisíc lidí, zatímco o rok dříve to bylo
necelých 418 tisíc lidí. Meziroční nárůst odbavených cestujících tak činí
přes padesát tisíc osob.
Žluté vlaky loni přepravily
Brněnskému letišti loni přibylo přes
REKORDNÍ POČET CESTUJÍCH
50 TISÍC PASÉRŮ
GOLF 03/2018, Page 87

Obsah

GOLF 03/2018, Page 1
GOLF 03/2018, Page 2
GOLF 03/2018, Page 3
GOLF 03/2018, Page 4
GOLF 03/2018, Page 5
GOLF 03/2018, Page 6
GOLF 03/2018, Page 7
GOLF 03/2018, Page 8
GOLF 03/2018, Page 9
GOLF 03/2018, Page 10
GOLF 03/2018, Page 11
GOLF 03/2018, Page 12
GOLF 03/2018, Page 13
GOLF 03/2018, Page 14
GOLF 03/2018, Page 15
GOLF 03/2018, Page 16
GOLF 03/2018, Page 17
GOLF 03/2018, Page 18
GOLF 03/2018, Page 19
GOLF 03/2018, Page 20
GOLF 03/2018, Page 21
GOLF 03/2018, Page 22
GOLF 03/2018, Page 23
GOLF 03/2018, Page 24
GOLF 03/2018, Page 25
GOLF 03/2018, Page 26
GOLF 03/2018, Page 27
GOLF 03/2018, Page 28
GOLF 03/2018, Page 29
GOLF 03/2018, Page 30
GOLF 03/2018, Page 31
GOLF 03/2018, Page 32
GOLF 03/2018, Page 33
GOLF 03/2018, Page 34
GOLF 03/2018, Page 35
GOLF 03/2018, Page 36
GOLF 03/2018, Page 37
GOLF 03/2018, Page 38
GOLF 03/2018, Page 39
GOLF 03/2018, Page 40
GOLF 03/2018, Page 41
GOLF 03/2018, Page 42
GOLF 03/2018, Page 43
GOLF 03/2018, Page 44
GOLF 03/2018, Page 45
GOLF 03/2018, Page 46
GOLF 03/2018, Page 47
GOLF 03/2018, Page 48
GOLF 03/2018, Page 49
GOLF 03/2018, Page 50
GOLF 03/2018, Page 51
GOLF 03/2018, Page 52
GOLF 03/2018, Page 53
GOLF 03/2018, Page 54
GOLF 03/2018, Page 55
GOLF 03/2018, Page 56
GOLF 03/2018, Page 57
GOLF 03/2018, Page 58
GOLF 03/2018, Page 59
GOLF 03/2018, Page 60
GOLF 03/2018, Page 61
GOLF 03/2018, Page 62
GOLF 03/2018, Page 63
GOLF 03/2018, Page 64
GOLF 03/2018, Page 65
GOLF 03/2018, Page 66
GOLF 03/2018, Page 67
GOLF 03/2018, Page 68
GOLF 03/2018, Page 69
GOLF 03/2018, Page 70
GOLF 03/2018, Page 71
GOLF 03/2018, Page 72
GOLF 03/2018, Page 73
GOLF 03/2018, Page 74
GOLF 03/2018, Page 75
GOLF 03/2018, Page 76
GOLF 03/2018, Page 77
GOLF 03/2018, Page 78
GOLF 03/2018, Page 79
GOLF 03/2018, Page 80
GOLF 03/2018, Page 81
GOLF 03/2018, Page 82
GOLF 03/2018, Page 83
GOLF 03/2018, Page 84
GOLF 03/2018, Page 85
GOLF 03/2018, Page 86
GOLF 03/2018, Page 87
GOLF 03/2018, Page 88
GOLF 03/2018, Page 89
GOLF 03/2018, Page 90
GOLF 03/2018, Page 91
GOLF 03/2018, Page 92
GOLF 03/2018, Page 93
GOLF 03/2018, Page 94
GOLF 03/2018, Page 95
GOLF 03/2018, Page 96
GOLF 03/2018, Page 1

Page 1

GOLF 03/2018, Page 2

Page 2

GOLF 03/2018, Page 3

Page 3

GOLF 03/2018, Page 4

Page 4

GOLF 03/2018, Page 5

Page 5

GOLF 03/2018, Page 6

Page 6

GOLF 03/2018, Page 7

Page 7

GOLF 03/2018, Page 8

Page 8

GOLF 03/2018, Page 9

Page 9

GOLF 03/2018, Page 10

Page 10

GOLF 03/2018, Page 11

Page 11

GOLF 03/2018, Page 12

Page 12

GOLF 03/2018, Page 13

Page 13

GOLF 03/2018, Page 14

Page 14

GOLF 03/2018, Page 15

Page 15

GOLF 03/2018, Page 16

Page 16

GOLF 03/2018, Page 17

Page 17

GOLF 03/2018, Page 18

Page 18

GOLF 03/2018, Page 19

Page 19

GOLF 03/2018, Page 20

Page 20

GOLF 03/2018, Page 21

Page 21

GOLF 03/2018, Page 22

Page 22

GOLF 03/2018, Page 23

Page 23

GOLF 03/2018, Page 24

Page 24

GOLF 03/2018, Page 25

Page 25

GOLF 03/2018, Page 26

Page 26

GOLF 03/2018, Page 27

Page 27

GOLF 03/2018, Page 28

Page 28

GOLF 03/2018, Page 29

Page 29

GOLF 03/2018, Page 30

Page 30

GOLF 03/2018, Page 31

Page 31

GOLF 03/2018, Page 32

Page 32

GOLF 03/2018, Page 33

Page 33

GOLF 03/2018, Page 34

Page 34

GOLF 03/2018, Page 35

Page 35

GOLF 03/2018, Page 36

Page 36

GOLF 03/2018, Page 37

Page 37

GOLF 03/2018, Page 38

Page 38

GOLF 03/2018, Page 39

Page 39

GOLF 03/2018, Page 40

Page 40

GOLF 03/2018, Page 41

Page 41

GOLF 03/2018, Page 42

Page 42

GOLF 03/2018, Page 43

Page 43

GOLF 03/2018, Page 44

Page 44

GOLF 03/2018, Page 45

Page 45

GOLF 03/2018, Page 46

Page 46

GOLF 03/2018, Page 47

Page 47

GOLF 03/2018, Page 48

Page 48

GOLF 03/2018, Page 49

Page 49

GOLF 03/2018, Page 50

Page 50

GOLF 03/2018, Page 51

Page 51

GOLF 03/2018, Page 52

Page 52

GOLF 03/2018, Page 53

Page 53

GOLF 03/2018, Page 54

Page 54

GOLF 03/2018, Page 55

Page 55

GOLF 03/2018, Page 56

Page 56

GOLF 03/2018, Page 57

Page 57

GOLF 03/2018, Page 58

Page 58

GOLF 03/2018, Page 59

Page 59

GOLF 03/2018, Page 60

Page 60

GOLF 03/2018, Page 61

Page 61

GOLF 03/2018, Page 62

Page 62

GOLF 03/2018, Page 63

Page 63

GOLF 03/2018, Page 64

Page 64

GOLF 03/2018, Page 65

Page 65

GOLF 03/2018, Page 66

Page 66

GOLF 03/2018, Page 67

Page 67

GOLF 03/2018, Page 68

Page 68

GOLF 03/2018, Page 69

Page 69

GOLF 03/2018, Page 70

Page 70

GOLF 03/2018, Page 71

Page 71

GOLF 03/2018, Page 72

Page 72

GOLF 03/2018, Page 73

Page 73

GOLF 03/2018, Page 74

Page 74

GOLF 03/2018, Page 75

Page 75

GOLF 03/2018, Page 76

Page 76

GOLF 03/2018, Page 77

Page 77

GOLF 03/2018, Page 78

Page 78

GOLF 03/2018, Page 79

Page 79

GOLF 03/2018, Page 80

Page 80

GOLF 03/2018, Page 81

Page 81

GOLF 03/2018, Page 82

Page 82

GOLF 03/2018, Page 83

Page 83

GOLF 03/2018, Page 84

Page 84

GOLF 03/2018, Page 85

Page 85

GOLF 03/2018, Page 86

Page 86

GOLF 03/2018, Page 87

Page 87

GOLF 03/2018, Page 88

Page 88

GOLF 03/2018, Page 89

Page 89

GOLF 03/2018, Page 90

Page 90

GOLF 03/2018, Page 91

Page 91

GOLF 03/2018, Page 92

Page 92

GOLF 03/2018, Page 93

Page 93

GOLF 03/2018, Page 94

Page 94

GOLF 03/2018, Page 95

Page 95

GOLF 03/2018, Page 96

Page 96

86

Rendering Page 87 (143307): (0/1) (188 ms)

Rendering Page 86 (143305): (0/1) (198 ms)

Rendering Page 85 (143293): (0/1) (197 ms)

No sync content to local

Sending statistics … done (3816 ms)

Rendering Page 89 (143320): (0/1) (3795 ms)

Rendering Page 88 (143314): (0/1) (3796 ms)

Rendering Page 87 (143307): (1/1) (0 ms)

Rendering Page 86 (143305): (1/1) (0 ms)

Rendering Page 85 (143293): (1/1) (0 ms)

Rendering Page 84 (143290): (0/1) (3830 ms)

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: pdfPage

--==[ RUN ]==--

GOLF: theme set to 5680

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 i3710/vth201632-1.jpg

 i3710/vth201639-1.jpg

 i3710/vth201645-1.jpg

 i3710/vth201650-1.jpg

 i3710/bg143305.svg

 i3710/bg143307.svg

 i3710/vth201656-1.jpg

 i3710/vth201662-1.jpg (3x)

 i3710/vth200741-1.jpg (2x)

 i3710/vth200749-1.jpg (2x)

 i3710/vth200758-1.jpg (2x)

 i3710/vth200768-1.jpg (2x)

 i3710/vth200780-1.jpg (2x)

 i3710/vth200791-1.jpg (2x)

 i3710/vth200802-1.jpg[p1]

 i3710/vth200813-1.jpg[p1]

 i3710/vth200823-1.jpg[p1]

 i3710/vth200836-1.jpg[p1]

 i3710/vth200847-1.jpg[p1]

 i3710/vth200857-1.jpg[p1]

 i3710/vth200868-1.jpg[p1]

 i3710/vth200879-1.jpg[p1]

 i3710/vth200889-1.jpg[p1]

 i3710/vth200899-1.jpg[p1]

 i3710/vth200909-1.jpg[p1]

 i3710/vth200921-1.jpg[p1]

 i3710/vth200932-1.jpg[p1]

 i3710/vth200943-1.jpg[p1]

 i3710/vth200954-1.jpg[p1]

 i3710/vth200964-1.jpg[p1]

 i3710/vth200975-1.jpg[p1]

 i3710/vth200986-1.jpg[p1]

 i3710/vth200996-1.jpg[p1]

 i3710/vth201007-1.jpg[p1]

 i3710/vth201020-1.jpg[p1]

 i3710/vth201032-1.jpg[p1]

 i3710/vth201043-1.jpg[p1]

 i3710/vth201053-1.jpg[p1]

 i3710/vth201064-1.jpg[p1]

 i3710/vth201075-1.jpg[p1]

 i3710/vth201086-1.jpg[p1]

 i3710/vth201098-1.jpg[p1]

 i3710/vth201108-1.jpg[p1]

 i3710/vth201119-1.jpg[p1]

 i3710/vth201129-1.jpg[p1]

 i3710/vth201141-1.jpg[p1]

 i3710/vth201154-1.jpg[p1]

 i3710/vth201164-1.jpg[p1]

 i3710/vth201175-1.jpg[p1]

 i3710/vth201187-1.jpg[p1]

 i3710/vth201198-1.jpg[p1]

 i3710/vth201209-1.jpg[p1]

 i3710/vth201220-1.jpg[p1]

 i3710/vth201230-1.jpg[p1]

 i3710/vth201241-1.jpg[p1]

 i3710/vth201253-1.jpg[p1]

 i3710/vth201264-1.jpg[p1]

 i3710/vth201275-1.jpg[p1]

 i3710/vth201286-1.jpg[p1]

 i3710/vth201297-1.jpg[p1]

 i3710/vth201308-1.jpg[p1]

 i3710/vth201319-1.jpg[p1]

 i3710/vth201331-1.jpg[p1]

 i3710/vth201342-1.jpg[p1]

 i3710/vth201353-1.jpg[p1]

 i3710/vth201364-1.jpg[p1]

 i3710/vth201374-1.jpg[p1]

 i3710/vth201385-1.jpg[p1]

 i3710/vth201396-1.jpg[p1]

 i3710/vth201407-1.jpg[p1]

 i3710/vth201417-1.jpg[p1]

 i3710/vth201428-1.jpg[p1]

 i3710/vth201439-1.jpg[p1]

 i3710/vth201451-1.jpg[p1]

 i3710/vth201461-1.jpg[p1]

 i3710/vth201473-1.jpg[p1]

 i3710/vth201484-1.jpg[p1]

 i3710/vth201495-1.jpg[p1]

 i3710/vth201506-1.jpg[p1]

 i3710/vth201517-1.jpg[p1]

 i3710/vth201528-1.jpg[p1]

 i3710/vth201538-1.jpg[p1]

 i3710/vth201549-1.jpg[p1]

 i3710/vth201560-1.jpg[p1]

 i3710/vth201573-1.jpg[p1]

 i3710/vth201583-1.jpg[p1]

 i3710/vth201592-1.jpg[p1]

 i3710/vth201601-1.jpg[p1]

 i3710/vth201609-1.jpg[p1]

 i3710/vth201618-1.jpg[p1]

 i3710/vth201625-1.jpg[p1]

 i3710/vth201667-1.jpg[p1]

 i3710/vth201671-1.jpg[p1]

 i3710/vth201674-1.jpg[p1]

 i3710/vth201677-1.jpg[p1]

 i3710/vth201680-1.jpg[p1]

 i3710/vth201683-1.jpg[p1]

 i3710/vth201686-1.jpg[p1]