ROZHOVOR | Mossimo Giannulli

Musíte mít vizi

a silnou DNA!

Vše, co dělá, činí s vášní a zaujetím. A když se rozvykládá o své práci, je to jako byste z Toyoty vstoupili do

showroomu Mercedesu. Nadšený golfista Mossimo Giannulli, zakladatel avantgardní G/Fore, společnosti sídlící v Los Angeles, jinak pracovat ani nedovede. Jeho kolekce plážového a volnočasového oblečení si ostruhy

vysloužily už v 90. letech, ve druhé dekádě tohoto tisíciletí se pak pustil i do jiných sfér. Golfových.

Že se mu to daří, to dokládá fakt, že

živé barvy i neotřelé vzory oslovily

třeba Bubbu Watsona nebo Phila

Mickelsona. A zhruba rok zpátky

vzal G/Fore pod křídla známý výrobce oblečení Peter Millar. Chceteli o fúzi či filozofii značky vědět

více, začtěte se do následujícího

rozhovoru.

ZAČALO TO RUKAVICEMI

Na začátku byly před osmi lety barevné rukavice, které hráči vnímají

jako vaše poznávací znamení. Od

nich jste přešli ke kompletní řadě

oblečení. Jak se G/Fore měnila a jakou strategii jste během jejího vývoje volili?

Rukavice byly naší vstupenkou do golfového prostoru. Chtěli jsme do něho vcházet pomalu, měl jsem jasnou představu,

čím se chceme odlišit, a postupně jsme

chtěli získávat reputaci mezi hráči a budovat značku. Snad se nám to podařilo

a stále daří. Oblečení představovalo další

logický krok. Nadále toužíme posouvat

své možnosti.

S jakým původním cílem jste

G/Fore spouštěli?

Šlo mi o to, abych vytvořil značku,

která naruší navyklé pořádky, bude

W W W. C A S O P I S G O L F. C Z

elegantní a zároveň zábavná i plná barev. Nechtěl jsem se podobat ostatním

a tomu, co reprezentují. Každá velká

značka musí mít vlastní vizi a silnou

DNA. Věřím v konzistenci estetiky. Pokud je značka opravdu silná, musíte

vědět, kdo za ní stojí, aniž byste viděli

etiketu či logo. V tomto směru jsme

odvedli skvělou práci, naše DNA je zřetelná, poselství trvalé, důraz na vzhled

nezpochybnitelný.

Jaké parametry hrají v golfové

módě klíčovou roli? Liší se trh s golfovým zbožím od trhu s módou?

Navrhuji bezvýhradně, lépe řečeno –

moje práce se nepodřizuje tomu, že jde

o golf. Jednoduše chci vytvářet skvělý výrobek, který je ve hře funkční. Neinspiruju

se přitom jinými golfovými značkami, následuju vlastní cestu.

A ta je jaká? Jaký styl preferujete?

Mám velmi rád grafické prvky a jednoduchost. A k tomu přidávám barvy tak, aby

to nebudilo dojem, že se odíváte dětsky.

Velkou roli hraje i střih, sám upřednostňuji

propracované oblečení a štíhlejší siluetu.

Je to všechno otázka osobních preferencí… Proto se snažíme nabídnout více

možností, aby si zákazník mohl vybrat,

v čem se bude cítit nejlépe.

55