DRIVING | Automobily

Pořádáte tedy své vlastní turnaje?

Jsme partnery vybraných golfových tour,

které se odehrávají na Moravě, naše

hlavní síly se ovšem upírají k našemu každoročnímu turnaji, nazvali jsme jej Jaguar

Golf Cup a za těch několik let se nám

docela rozrostl.

Kde a kdy se turnaj odehrává?

Zpočátku jsme měli turnaj v Kravařích,

tento rok jsme již potřetí hráli na Čeladné

a vždy jej směřujeme k polovině září. Turnaj se nám rozrostl již na dva hrací dny

– poptávka hráčů byla taková, že to byl

nutný krok.

Má Jaguar Golf Cup nějaká specifika?

Tím, že má turnaj dva dny, nabízí se rovnou udělat nějaký tematický společenský

večer, kde se setkáte jak s hráči prvního,

tak druhého dne. Máme rovněž putovní

pohár, který je věrnou kopií trofeje z British Open, sako pro vítěze a pro každého

hráče máme vždy připraveno golfové

tričko. Tyto poslední tři položky dávají

dohromady určité specifikum našeho turnaje, na které mohou dosáhnout pouze

naši klienti, což z turnaje za ty roky udělalo i určitou exkluzivní záležitost.

Vraťme se zpátky k té největší výzvě

– investici do nového autosalónu.

Jak probíhala samotná příprava? Inspirace asi nebyla žádná, když jste

vlastně byli první.

Příprava začala v roce 2009 – tedy založením firmy, myšlenka nového salónu existovala ale pouze v mé hlavě

a v mých snech. Reálně jsme na tom

Ostravský autosalon Jaguar Land Rover je nejmodernější v České republice.

začali pracovat v roce 2012 – vybrali jsme

lokalitu, kde bychom mohli své plány realizovat. V roce 2013 jsme obdrželi požadavky corporate identity, na jaře 2014

jsme zažádali o schválení projektu. V prosinci 2014 jsme položili základní kámen,

v lednu 2016 otevřeli. Samotná výstavba

probíhala tedy necelý rok. Měli jsme k dispozici vizualizace, jak má showroom vypadat, ale z větší části jsme vše přizpůsobili našim potřebám a zkušenostem.

Servis a administrativní zázemí je zcela

z našich hlav.

Moravskoslezský kraj a luxusní

zboží, jak to jde dohromady?

Velká část našich klientů je právě z našeho domovského kraje. Vysvětluji si to

několika faktory – dokážeme lidem zprostředkovat naše vlastní pocity z vozů,

tedy neprodáváme jen volant a karoserii.

Jedna jízda stačí k tomu, abyste pochopili,

že jste součástí příběhu značek Jaguar

Land Rover a že je to rodina, ve které

chcete být. Stejně tak jsem ke značce

Putovní pohár, o který se hraje na Jaguar Golf Cupu.

W W W. C A S O P I S G O L F. C Z

přišel i já a od začátku k tomu s kolegy

přistupujeme stejně.

Prodej vozu nemůže být jen

o pocitech.

Samozřejmě, že není, ale je to jeho velká

část. Obě značky zaznamenaly v posledních letech velký růst, zejména technologický. Jaguar Land Rover je největší investor v automobilovém průmyslu ve Velké

Británii, což se projevilo – nové modely,

moderní technologie, zcela odlišný design, vše jde ruku v ruce a my nezůstáváme pozadu. Pokud chceme držet krok,

musíme hodně makat. A investovat.

Myslí si to i klienti?

Určitě ano. Vozy, které prodáváme, jsou

super, ale bez toho lidského přístupu by

to šlo těžko. V různých prodejních a servisních dotaznících vidím, že si chválí náš

personál a služby, které poskytujeme.

Vidět takovou zpětnou vazbu je pro nás

motivační. Jsou i případy, kdy jsme nepostupovali zrovna dobře, auta jsou pořád

stroje a lidský faktor je chybový.

Mluvil jste o rodině Jaguar Land Rover. Existuje i rodina B of B cars?

Nemusíme si nic nalhávat – konkurence je

silná, a to nejen mezi dealery Jaguar Land

Rover, ale i v rámci ostatních značek. Zákonitě tedy lidem musíte nabídnout něco

navíc. U nás je to nejen nový autosalon,

ale různé společenské a sportovní akce,

jež pořádáme. Víte, námi prodávané produkty se neliší od těch, které prodávají

ostatní dealeři. Liší se jen lidé. A právě to

tvoří tu rozdílnou úroveň a na to klademe

ten největší důraz.

(PR)

Více informací na www.bofb.cz

75