DRIVING | Business
MADLOVE
Prosadit se v reklamním byznysu a obzvláště v Praze je pro každé mladé studio výzvou.
A nejde jen o velkou konkurenci v hlavním městě, ale spíše o přístup. Dnešním společnostem už nestačí prodat svůj produkt nebo službu tím, že si je dají na plakát. Chtějí promyšlenou reklamu, příběhy, třeba i lehce šokovat – a hlavně kvalitní zpracování a profesionální osobní přístup. Chtějí budovat silné značky a kampaně, a dostat se tak co
nejblíže ke statusu „lovebrand“. A právě na toto se zaměřila agentura MADLOVE. Svým
specifickým přístupem k designu a reklamě si vybudovala u klientů pozici založenou na
důvěře, originalitě a kvalitě. A specializací na kreativní kampaně a brandy developerských
projektů oživila propagaci tohoto segmentu v Praze a úspěšně nastavila nové trendy.
k bydlení v Praze.
Praze Zatím posledním projektem je brownfield na
Vinohradské ulice, který dostal název Hagibor Republic. Celá
konci Vinohradsk
komunikace je nastavena pomocí originálních klíčových vizuálu
a kampaně o lidech spojených s místem na vybudování povědomí o nové
nov čtvrti, městě ve městě, oživení této části Prahy.
V posledních letech v MADLOVE vytvořili a realizovali úspěšné kampaně pro developerskou skupinu Crestyl, jako dokonalý příklad může
sloužit projekt Neugraf, kdy se jim povedlo efektivně a originálně
zacílit na cílovou skupinu a udělat z bytového domu na pražském
Smíchově atraktivní bydlení se specifickými benefity a ze Smíchova
vyhledávanou lokalitu s potenciálem. Kampaň se smíchovskými
umělci, v čele s herečkou Evou Josefíkovou a světovým tatérem Igorem Mitrengou, pomohla prodat první etapu projektu ještě před
zahájením stavby. U projektu Šárecký dvůr převzala agentura již
prodávaný objekt, zamyslela se nad profilem cílového zákazníka
a nastavila komunikaci tak, že srozumitelně, kreativně a s nadsázkou obhájila cenu a vyšší standard pro lidi, kteří mají rádi okázalost,
luxus, ale i osobitost a originalitu. I díky důvěře klienta vznikla nákladná reklamní kampaň ve stylu moderního baroka s romantickými
a fashion prvky, která ihned a významně zvýšila zájem a prodejnost těchto bytů. Tváří kampaně, kde se objevila i exotická zvířata
a další nevšední prvky, se stala česká topmodelka Pavlína Němcová.
Úspěšná byla i Berounská brána s kampaní Drahá Praho, kde agentura ukázala, že Beroun je víc než jen dálnice skrz město se starým
nádražím, a předvedla zájemcům výhodnou a krásnou alternativu
W W W. C A S O P I S G O L F. C Z
Nadšení pro tvorbu ujetých nápadů MADLOVE přenáší i na své
klienty, kteří se nebojí spolupracovat se známými tvářemi. Nakampani pro Ceny SDGs (kde stojí MADLOVE za branpříklad v kam
strategií cen) vznikl klip na podporu Cílů
dem a marketingovou
market
udržitelného rrozvoje s více než dvaceti československými umělci,
agentuře přinesl nominaci na ceny Effie. Tato spolupráce
který agentuř
společenské odpovědnosti je jednou z neziskových
s Asociací sp
které v MADLOVE podporují. Svůj čas investují do proaktivit, kter
které mají potenciál přispět k udržitelnosti, a pomáhají
jektů, kte
dlouhodobě budovat neziskové značky a kampaně. Tímto
dlouhod
přístupem jsou na trhu unikátní studio, protože tyto aktipřístupe
vity se jijiž rovnají 30 % celé jejich roční produkce. Pomáhají
Nadačnímu fondu
fond Báry Nesvadbové s komunikací a formují jeho
Podporují také projekty Agentury pro rozvoj Broumovrebranding. Podp
Jana Školníka. Několik let pomáhají s budováním
ska zakladatele Ja
brandu Giving Tuesday (největší svátek dárcovství na světě) v ČR.
Již několik let se agentura stará o grafický design vyhlášené restaurace SOHO. Z prvotní změny vizuálního stylu, jehož symbolem se
stal kaligraficky zpracovaný název restaurace, vznikla dlouholetá
spolupráce založená na funkčním a nadčasovém vizuálním stylu.
Podobnou historii má i spolupráce s britským retail řetězcem Iceland, kterému se starají o kompletní grafickou podporu už od otevření první pobočky v Česku.
MADLOVE je agentura složená z designérů, ilustrátorů, kreativců,
filmařů a animátorů s osobností a dlouholetými zkušenostmi z jiných agentur, kteří jsou zároveň i umělecky aktivní ve svých oborech. Díky otevřené firemní kultuře mají svobodu rozhodnutí, na
jakém projektu budou pracovat, a každý nápad, i kdyby byl sebešílenější, má možnost realizace. Tímto vším pak vytváří vlastní „lovebrand“ pro sebe i pro své klienty.
(PR)
Více informací na www.madlove.cz
87