DRIVING | Business

MADLOVE

Prosadit se v reklamním byznysu a obzvláště v Praze je pro každé mladé studio výzvou.

A nejde jen o velkou konkurenci v hlavním městě, ale spíše o přístup. Dnešním společnostem už nestačí prodat svůj produkt nebo službu tím, že si je dají na plakát. Chtějí promyšlenou reklamu, příběhy, třeba i lehce šokovat – a hlavně kvalitní zpracování a profesionální osobní přístup. Chtějí budovat silné značky a kampaně, a dostat se tak co

nejblíže ke statusu „lovebrand“. A právě na toto se zaměřila agentura MADLOVE. Svým

specifickým přístupem k designu a reklamě si vybudovala u klientů pozici založenou na

důvěře, originalitě a kvalitě. A specializací na kreativní kampaně a brandy developerských

projektů oživila propagaci tohoto segmentu v Praze a úspěšně nastavila nové trendy.

k bydlení v Praze.

Praze Zatím posledním projektem je brownfield na

Vinohradské ulice, který dostal název Hagibor Republic. Celá

konci Vinohradsk

komunikace je nastavena pomocí originálních klíčových vizuálu

a kampaně o lidech spojených s místem na vybudování povědomí o nové

nov čtvrti, městě ve městě, oživení této části Prahy.

V posledních letech v MADLOVE vytvořili a realizovali úspěšné kampaně pro developerskou skupinu Crestyl, jako dokonalý příklad může

sloužit projekt Neugraf, kdy se jim povedlo efektivně a originálně

zacílit na cílovou skupinu a udělat z bytového domu na pražském

Smíchově atraktivní bydlení se specifickými benefity a ze Smíchova

vyhledávanou lokalitu s potenciálem. Kampaň se smíchovskými

umělci, v čele s herečkou Evou Josefíkovou a světovým tatérem Igorem Mitrengou, pomohla prodat první etapu projektu ještě před

zahájením stavby. U projektu Šárecký dvůr převzala agentura již

prodávaný objekt, zamyslela se nad profilem cílového zákazníka

a nastavila komunikaci tak, že srozumitelně, kreativně a s nadsázkou obhájila cenu a vyšší standard pro lidi, kteří mají rádi okázalost,

luxus, ale i osobitost a originalitu. I díky důvěře klienta vznikla nákladná reklamní kampaň ve stylu moderního baroka s romantickými

a fashion prvky, která ihned a významně zvýšila zájem a prodejnost těchto bytů. Tváří kampaně, kde se objevila i exotická zvířata

a další nevšední prvky, se stala česká topmodelka Pavlína Němcová.

Úspěšná byla i Berounská brána s kampaní Drahá Praho, kde agentura ukázala, že Beroun je víc než jen dálnice skrz město se starým

nádražím, a předvedla zájemcům výhodnou a krásnou alternativu

W W W. C A S O P I S G O L F. C Z

Nadšení pro tvorbu ujetých nápadů MADLOVE přenáší i na své

klienty, kteří se nebojí spolupracovat se známými tvářemi. Nakampani pro Ceny SDGs (kde stojí MADLOVE za branpříklad v kam

strategií cen) vznikl klip na podporu Cílů

dem a marketingovou

market

udržitelného rrozvoje s více než dvaceti československými umělci,

agentuře přinesl nominaci na ceny Effie. Tato spolupráce

který agentuř

společenské odpovědnosti je jednou z neziskových

s Asociací sp

které v MADLOVE podporují. Svůj čas investují do proaktivit, kter

které mají potenciál přispět k udržitelnosti, a pomáhají

jektů, kte

dlouhodobě budovat neziskové značky a kampaně. Tímto

dlouhod

přístupem jsou na trhu unikátní studio, protože tyto aktipřístupe

vity se jijiž rovnají 30 % celé jejich roční produkce. Pomáhají

Nadačnímu fondu

fond Báry Nesvadbové s komunikací a formují jeho

Podporují také projekty Agentury pro rozvoj Broumovrebranding. Podp

Jana Školníka. Několik let pomáhají s budováním

ska zakladatele Ja

brandu Giving Tuesday (největší svátek dárcovství na světě) v ČR.

Již několik let se agentura stará o grafický design vyhlášené restaurace SOHO. Z prvotní změny vizuálního stylu, jehož symbolem se

stal kaligraficky zpracovaný název restaurace, vznikla dlouholetá

spolupráce založená na funkčním a nadčasovém vizuálním stylu.

Podobnou historii má i spolupráce s britským retail řetězcem Iceland, kterému se starají o kompletní grafickou podporu už od otevření první pobočky v Česku.

MADLOVE je agentura složená z designérů, ilustrátorů, kreativců,

filmařů a animátorů s osobností a dlouholetými zkušenostmi z jiných agentur, kteří jsou zároveň i umělecky aktivní ve svých oborech. Díky otevřené firemní kultuře mají svobodu rozhodnutí, na

jakém projektu budou pracovat, a každý nápad, i kdyby byl sebešílenější, má možnost realizace. Tímto vším pak vytváří vlastní „lovebrand“ pro sebe i pro své klienty.

(PR)

Více informací na www.madlove.cz

87