ROZHOVOR | Martin Bezděk

z nejnovějších kolekcí Versace. Nechybí

zde ani mozaika s hlavou Medúzy, která

je jedním z hlavních atributů této značky.

Lidé, kteří touží po luxusních obkladech a dlažbách do interiéru či

exteriéru, obvykle nemají dostatek

času na dlouhé hledání toho nejlepšího řešení. Jak se snažíte proces

výběru ulehčit hodně zaneprázdněným zájemcům?

Mnozí zákazníci na podobě svého bydlení spolupracují s architektem. Někteří

nechávají vše pouze na něm, jiní do

procesu projektování a navrhování bydlení vnáší své náměty a představy. Buď

vše řešíme s architektem a investorovi

pak prezentujeme až možné varianty

ke schválení, jak z designového, tak cenového hlediska, nebo jsme investorovi

plně k dispozici i večer a o víkendu. Ke

Ano, je to tak a těší nás, že jsou zákazníci

tak laskaví. S některými z nich děláme dokonce rozhovory, které mohou být velmi

přínosné pro naše další klienty. S řadou

z nich mě pojí přátelské vztahy a často se

spolu setkáváme na golfu. V rozhovorech

samozřejmě nezveřejňujeme jméno a adresu bydliště, prezentujeme vždy pouze

fotografie a názor zákazníka na to, jak se

mu hotová realizace líbí, co ho na spolupráci s námi zaujalo a podobně. Pokud

někdo se zveřejněním fotografií či rozhovorem nesouhlasí, naprosto to respektujeme a chápeme. I tito zákazníci nás pak

v naprosté většině doporučují svým známým a přátelům. To bereme jako největší

ocenění naší práce.

Mohl byste přiblížit, o čem obvykle

zájemci o dokonalé bydlení sní

a jaké jsou jejich představy?

Řada zákazníků teprve na našich stránkách zjistí,

že existují krásné a unikátní obklady a dlažby

světoznámých značek jako jsou Versace, Roberto

Cavalli, Armani, Valentino, Mirage, Sicis, Bardelli,

Mutina a další.

každému přistupujeme naprosto individuálně. Snažíme se co nejvíce přizpůsobit jejich časovým možnostem.

Můžete se pochlubit řadou zajímavých realizací. Někteří zákazníci

vám umožňují prezentovat fotografie hotových interiérů a exteriérů na

vašich stránkách a poskytovat tak

cennou inspiraci dalším zájemcům.

Jejich představy jsou samozřejmě různé,

ale obecně se dá říci, že mají zájem o ty

nejkvalitnější materiály a přejí si, aby jejich nemovitost byla dokonalým odrazem

jejich životního stylu. Jako příklad uvedu

dům jednoho svého kamaráda, který splňuje ty nejvyšší nároky na bydlení. Nejdůležitějším prostorem je pro něj garáž

o rozloze téměř 500 metrů čtverečních,

kde má vystaveny své automobily, a její

Keramická dlažba je použita nejen na podlaze ale i jako obložení krbu.

W W W. C A S O P I S G O L F. C Z

Velkoformátová dlažba dodává

jídelně nebývalou eleganci.

součástí je i společenský salonek a prostorná šatna. Kamarád v garáži tráví nemalou část svého volného času, proto jejímu zařizování věnoval velkou pozornost.

O její podobě měl od začátku jasnou

představu a vše si navrhl sám.

Účastníte se i prestižních zahraničních veletrhů, abyste zákazníkům

mohli přinášet ty nejžhavější novinky z portfolia exkluzivního sortimentu. Co je vlastně v dnešní době

považováno za luxusní bydlení?

Ještě v nedávné minulosti byly synonymem prestiže a luxusu přírodní a tradiční

materiály, jako je mramor, kámen, dřevo

či kov. Všechny tyto materiály jsou dnes

naprosto dokonale nahrazeny keramickými obklady a dlažbami, které stoprocentně věrně imitují vzhled těchto materiálů a mají oproti nim nesrovnatelně lepší

technické vlastnosti.

Například velkoformátové keramické

imitace mramoru navozují nepřekonatelnou atmosféru i v méně prostorných

interiérech. Vypadají mnohdy ještě lépe

než originály. Výrobci se inspirují mramory, které pocházejí z různých zemích

světa, nebo vytvářejí umělecké imitace

mramorů, které jsou přírodou pouze inspirovány. Velké oblibě se těší imitace

mramorů, jejichž těžba v přírodě již

skončila, tyto přírodní mramory se dnes

prakticky již sehnat nedají. Díky imitacím

ale zájemce může mít jeho věrohodnou

podobu a velmi unikátní design třeba

v obývacím pokoji.

95