DRIVING | Automobily
a vždy jej směřujeme k polovině září. Turnaj se nám rozrostl již na dva hrací dny
– poptávka hráčů byla taková, že to byl
nutný krok.
Má Jaguar Golf Cup nějaká specifika?
Tím, že má turnaj dva dny, nabízí se rovnou udělat nějaký tematický společenský
večer, kde se setkáte jak s hráči prvního,
tak druhého dne. Máme rovněž putovní
pohár, který je věrnou kopií trofeje z British Open, sako pro vítěze a pro každého
hráče máme vždy připraveno golfové
tričko. Tyto poslední tři položky dávají
dohromady určité specifikum našeho turnaje, na které mohou dosáhnout pouze
naši klienti, což z turnaje za ty roky udělalo i určitou exkluzivní záležitost.
Vraťme se zpátky k té největší výzvě
– investici do nového autosalónu.
Jak probíhala samotná příprava? Inspirace asi nebyla žádná, když jste
vlastně byli první.
Příprava začala v roce 2009 – tedy založením firmy, myšlenka nového salónu existovala ale pouze v mé hlavě a v mých snech.
Reálně jsme na tom začali pracovat v roce
2012 – vybrali jsme lokalitu, kde bychom
mohli své plány realizovat. V roce 2013
jsme obdrželi požadavky corporate identity, na jaře 2014 jsme zažádali o schválení
projektu. V prosinci 2014 jsme položili základní kámen, v lednu 2016 otevřeli. Samotná výstavba probíhala tedy necelý rok.
Měli jsme k dispozici vizualizace, jak má
showroom vypadat, ale z větší části jsme
vše přizpůsobili našim potřebám a zkušenostem. Servis a administrativní zázemí je
zcela z našich hlav.
Ostravský autosalon Jaguar Land Rover je nejmodernější v České republice.
Moravskoslezský kraj a luxusní
zboží, jak to jde dohromady?
Velká část našich klientů je právě z našeho domovského kraje. Vysvětluji si to
několika faktory – dokážeme lidem zprostředkovat naše vlastní pocity z vozů,
tedy neprodáváme jen volant a karoserii.
Jedna jízda stačí k tomu, abyste pochopili,
že jste součástí příběhu značek Jaguar
Land Rover a že je to rodina, ve které
chcete být. Stejně tak jsem ke značce přišel i já a od začátku k tomu s kolegy přistupujeme stejně.
Prodej vozu nemůže být jen
o pocitech.
Samozřejmě, že není, ale je to jeho velká
část. Obě značky zaznamenaly v posledních letech velký růst, zejména technologický. Jaguar Land Rover je největší investor v automobilovém průmyslu ve Velké
Británii, což se projevilo – nové modely,
moderní technologie, zcela odlišný design, vše jde ruku v ruce a my nezůstáváme pozadu. Pokud chceme držet krok,
musíme hodně makat. A investovat.
Myslí si to i klienti?
Určitě ano. Vozy, které prodáváme, jsou
super, ale bez toho lidského přístupu by
to šlo těžko. V různých prodejních a servisních dotaznících vidím, že si chválí náš
personál a služby, které poskytujeme.
Vidět takovou zpětnou vazbu je pro nás
motivační. Jsou i případy, kdy jsme nepostupovali zrovna dobře, auta jsou pořád
stroje a lidský faktor je chybový.
Mluvil jste o rodině Jaguar Land Rover. Existuje i rodina B of B cars?
Nemusíme si nic nalhávat – konkurence je
silná, a to nejen mezi dealery Jaguar Land
Rover, ale i v rámci ostatních značek. Zákonitě tedy lidem musíte nabídnout něco
navíc. U nás je to nejen nový autosalon,
ale různé společenské a sportovní akce,
jež pořádáme. Víte, námi prodávané produkty se neliší od těch, které prodávají
ostatní dealeři. Liší se jen lidé. A právě to
tvoří tu rozdílnou úroveň a na to klademe
ten největší důraz.
(PR)
Více informací na www.bofb.cz
Uprostřed showroomu se nachází klientská zóna.
W W W. C A S O P I S G O L F. C Z
117